8 טיפים לרכישת צעצועים בזול

ההתפתחות התקינה של הילד תלויה באופן משמעותי בפעילויות ומשחקים, ואלה עולים כסף, המון כסף. בכתבה שלפניכם ליקטנו שמונה טיפים שיעזרו לכם לחסוך בלי לוותר על איכות (צרכנות נבונה)

(צילום: שאטרסטוק)

לא מעט מחקרים קובעים כי התפתחותו התקינה של הילד תלויה באופן משמעותי בפעילויות ובמשחקים בשנות הילדות הילדות. בחורף, כשכמעט לא יוצאים לגינות המשחקים ולטיולי אופניים, חשיבות המשחקים עולה שבעתיים, ולא רק במישור ההתפחות - יותר מידי זמן בבית לא עושה טוב לילדים שחוזרים מבית הספר עמוסי אנרגיות.

מה שאני מנסה לומר, במילים אחרות - אין ברירה חייבים להוציא כסף, המון כסף, על צעצועים. בפרט אם מעוניינים בצעצועים איכותיים מעשירים שיעברו גם לדור הבא של הילדים.

אבל כשמתחילים לרכוש צעצועים מגלים עולם חדש של הוצאות בלתי נגמרות. כדי לחסוך כסף ולא לטבוע בהוצאות, אספתי לכם כמה טיפים מועילים לחיסכון בהוצאות על צעצועים.

1.העדיפו משחקים הכוללים שחקנים מרובים, משחקים שאפשר לשתף איתם ילדים אחרים, יעודדו את הצד החברתי של הילד ויחסכו לכם בהוצאות.

2. לא להגזים עם מותגים. אפשר לקנות מותגים, אך באופן פורפורציונאלי. כאן אנחנו צריכים לתמרן בין הרצון של הילד את מה שיש לחבריו, לבין העלויות הגבוהות וחוסר התועלת. יש היום משחקים רבים השווים באיכותם למשחקי המותגים, למשל תואמי דופלו העולים 70-80 ש"ח, במקום מאות שקלים מהם תאלצו להיפרד אם תרכשו 'לגו'.

3. אל תתביישו, שתפו את הסבא והסבתא בצרכים של הילד, אמרו להם שאם הם רוצים לתת משהו יפה שיביאו את את המשחק המסוים שחסר לילד. ההורים מחפשים איך לשמח את הנכדים, ואתם תמנעו מהם המון ל"שבור את הראש" במחשבה על איזה צעצוע ישמח את הנכד או הנכדה.

4. המתינו למבצעים. כל רשת צעצועים מכובדת, מציעה מבצעים משמעותיים. חלק מהרשתות מאפשרות מעקב אחר מבצעים דבר שיחסוך לכם מאות שקלים.

5. אינטרנט, אינטרנט ושוב אינטרנט. 'עלי אקפרס', 'איביי', 'אמזון' ועוד הם אתרים שתוכלו למצוא בהם צעצועי ילדים במחירי רצפה. כן . גם את אלו האיכותיים ביותר. אז עם יש לכם קצת סבלנות להמתין למשלוח (כשזה מגיע מסין, זה לוקח קרוב לחודש, אך מאירופה זה יכול להגיע גם תוך שבוע), ויכול למידה לרכישה נבונה באינטרנט - לכו על זה ותחסכו כסף רב וזמן יקר.

6. למרות ההמלצה על צעצועים שאינם מותגים. חשוב לרכוש כאלו שיהיו גם איכותיים. צריך לזכור שצעצועי מותגים אינם עולים יקר רק בשל שם המותג, אלא גם בשל איכות החומרים וההשקעה בתכנון. אם, כאמור, תמתינו למבצעים ותרכשו דרך האינטרנט תוכלו להשיג את הצעצועים הטובים ביותר במחיר סביר.

בהקשר הזה צריך לזכור, כי הנזקים הבריאותיים של צעצועים זולים מתבטאת בעיקר בגילאים הצעירים ביותר, כשהילד גדל ואינו מכניס את הצעצועים לפיו, תוכלו לחסוך ולרכוש גם צעצועים פשוטים יותר.

7. קראו על התפתחות הילד והתאימו משחקים בהתאם, הצעצועים הקלאסיים והפשוטים (שהם גם זולים בדרך כלל) עדיפים בהרבה על המתוחכמים. רבים מהצעצועים הפשוטים (קוביות, טבעות, פאזלים) הם אלו שמועילים ביותר להתפתחות הילד.

8. אל תוותרו על ארגון וסדר מופתי בצעצועים, מעבר לנוחות שבכך, זה גם חוסך כסף (תתפלאו..). כאשר 'דוחסים' את הצעצועים במגירות גדולות שוכחים מה נמצא בתחתית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר