רה"מ בנימין נתניהו: "נסגור חשבון עם המחבלים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפיגועים בתל אביב ובגוש עציון, בהם נרצחו חמישה בני אדם: "אין חסינות למחבלים. נסגור איתם חשבון, נגבה מחיר ממשפחותיהם ונהרוס את בתיהם" (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: אמיל סלמן)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (חמישי) לפיגוע בתל אביב, בו נרצחו שני בני אדם, ולפיגוע בגוש עציון, בו נרצחו שלושה בני אדם בהם גם פלסטיני תושב חברון.

"הטרור הרצחני היכה היום בגוש עציון ובתל אביב" מסר נתניהו. "לבי עם משפחות הנרצחים ואני שולח רפואה שלמה לפצועים. מאחורי הפיגועים האלה עומד האיסלאם הקיצוני המבקש להשמידנו, אותו איסלאם קיצוני שהיכה בפריז ומאיים על אירופה. מי שגינה את הפיגועים בצרפת צריך לגנות את הפיגועים בישראל – זה אותו טרור. מי שלא עושה זאת – מתנהל בצביעות ובעיוורון".

נתניהו הוסיף, "אנו מנהלים מאבק עיקש בטרור והפעילות המאומצת שלנו מצליחה לסכל פיגועים רבים וקשים הרבה יותר. כמעט כל המחבלים שפוגעים בנו בגל הטרור הזה – נהרגים או נעצרים. אין חסינות למחבלים: אנחנו נסגור איתם חשבון, נגבה מחיר מהמשפחות שלהם, נהרוס את בתיהם ונשלול את תושבותם. הכלל שקבעתי: להרוס כל בית של מחבל ולכתר כל מקום ממנו יוצא הטרור".

לדבריו, "המאבק הזה לא התחיל אתמול ולא יגמר מחר. אנחנו נאבקים בטרור כבר מאה שנה והמאבק יימשך בנחישות: שליטה בשטח, המשך פעילות המעצרים והמסתערבים, תגבור כוחות מאסיבי, כניסה לכפרים ולעומק השכונות, הריסת בתי מחבלים וסיכול תשתיות טרור".

לסיום הצהיר ראש הממשלה: "אני לא מהסס מלקדם כל צעד אפקטיבי למען ביטחון ישראל. מי שלא ילמד את הלקח מול העוצמה שאנחנו מפעילים כעת, ישלם מחיר כבד יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר