מאבק על התקציב? הסגן של ברקת משפץ לשכה

סגן ראש העירייה ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה מאיר תורג'מן משפץ בימים אלה את לשכתו בכיכר ספרא. כל זאת בזמן שתורג'מן וראש העיר ניר ברקת מנהלים מאבק מול משרד האוצר על תקציבים (חדשות,בארץ)

מאיר תורג'מן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

עיריית ירושלים לא מפסיקה לשפץ לשכות: סגן ראש העירייה ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה מאיר תורג'מן משפץ בימים אלה את לשכתו בכיכר ספרא. הלשכה הייתה שייכת עד לפני מספר שבועות לקובי כחלון, שכיהן כסגן ראש העיר ויו"ר הוועדה לתכנון ובנייה, אך עזב לטובת עבודות חיצוניות ובימים אלה מייעץ לאחיו שר האוצר משה כחלון.

את מקומו תפס תורג'מן, ועם כניסתו לתפקיד החלו השיפוצים בעלות המוערכת בעשרות אלפי שקלים ונעשית בזמן שבו תורג'מן והעומד בראש העירייה, ניר ברקת, מנהלים מאבק תקציבי נגד משרד האוצר.

לטענתו של תורג'מן, לקחו מחסן וחיברו אותו ללשכה כדי שארבעת עובדיו יוכלו לעבוד כל אחד בעמדתו. "לא רציתי לעבור אלא הכריחו אותי" אמר תורג'מן.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "אין כל שינוי בתקני העובדים בלשכת סגן ראש העיר ומחזיק תיק תכנון ובניה. ללשכה 4 תקנים לאור מורכבות הניהול של הוועדה המקומית בעירייה".

באשר לשיפוץ, נמסר כי "עד כה אויישה הלשכה בצפיפות ובצורה שלא אפשרה תנאים בסיסים. השיפוץ כולל השמשת מחסן סמוך לטובת עמדות עבודה נאותות, צביעה, הריסת קיר גבס והסדרת העמדות. בהתאם להערכה כעת עלות השיפוץ לא צפויה לעלות על 80 אלף שקלים".

זו אינה הפעם הראשונה שהעירייה בוחרת לשפץ לשכות בכירים בכיכר ספרא, כך בתקופה האחרונה שופצה לשכתו של מנכ"ל העירייה במאות אלפי שקלים, וקודם לכן ובשונה מקודמיו בתפקיד, שופצה לשכת ראש העיר באופן דרמטי.

הוצאת הכספים הזאת מגיעה לאחר שמאות תושבי ירושלים, סוחרים, חברי מועצת העיר ועובדי עירייה הפגינו בתחילת השבוע בקרית הממשלה, לצד עשרות משאיות אשפה, נגד מה שהעירייה מכנה "גזירות כחלון לירושלים".

בעירייה טענו כי בכל שנה מעביר משרד האוצר לעיריית ירושלים תקציב המשלים את הפער התקציבי בין הכנסות העירייה לבין צרכי העיר הממשיכה לגדול ולהתפתח.

בעירייה אומרים כי העירייה מגדילה בכל שנה את הכנסותיה ואף שומרת על תקציב מאוזן. בשנה זו, בניגוד לשנים קודמות בהם הועברו מאות מילונים לחיזוקה ולקיומה של ירושלים, לראשונה מסרב שר האוצר להעביר לבירת ישראל את התקציבים הנדרשים לקיומה השוטף של העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר