ח"כ מוזס ל"כיכר השבת"

"היה לי חלק לא מבוטל בתיקון חוק הגיוס". צפו

לאחר שוועדת החוץ והביטחון אישרה את תיקון חוק הגיוס, חבר הוועדה ח"כ מנחם אליעזר מוזס, נוטל את הקרדיט למהלך המנצח: "הוראת הרבנים להזדרז ולהצביע, הוכיחה את עצמה". צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מוזס (צילום: כיכר השבת, תמונת ארכיון: פלאש 90)

ועדת החוץ והביטחון של הכנסת אישרה הערב (חמישי) את תיקון חוק הגיוס, והוא יועבר ביום שני להצבעה בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת. חבר הוועדה החרדי, ח"כ מנחם אליעזר מוזס, אמר בסיום ההצבעה ל"כיכר השבת" כי ההוראה של גדולי ישראל לזרז את ההצבעה סייעה מאוד.

"התברר שהוראת גדולי ישראל, להזדרז ולהצביע על זה, הוכיחה את עצמה ברוך השם" אמר מוזס ומיהר גם ליטול על כך קרדיט. "היה לי חלק בלתי מבוטל בזה, שאני פניתי אליהם. ראה זה פלא, הציבור החילוני לא מתעורר, גם בוועדה הכל רדום, הכל הולך מהר מאוד".

ב"יש עתיד" מבקשים שתתנצל על אמירתך על "סחר הגולגולות" מתחילת השבוע. אתה תתנצל?

"אני לא מתנצל. אמרתי היום בוועדה, 'אולי למדתם ליבה, אבל למדתם גם שיעורי תנ"ך ושכחתם "בקע לגולגולת מחצית השקל" בפרשת פיקודי שגולגולת זה חיים גם וזה לא רק גולגולת מתות".

אתה לא חושש שיש עתיד יכנסו לקואליציה בקדנציה הבאה ושוב ישנו את החוק?

"אני יודע שהגמרא אומרת שכל מה שאפשר לדחות פורענות אז דוחים את זה. חיי שעה זה גם חיים. אני לא יכול לחשב חשבונות של עולם מה יהיה. אני רק יודע שיצאנו עם זה בבחירות וקיימנו את זה. אני יודע גם ש"הנוטל עצה מהזק'נים אינו נכשל". גדולי ישראל אמרו לנו לעמוד על זה חזק".

אני מבין שמכאן אתה יוצא לשבע ברכות.

"מכאן אני יוצא לשבע ברכות של האדמו"ר מוויז'ניץ וגם שבע ברכות של הנכדה שלי".

שיהיה במזל טוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר