"התאחד עם משפחתו"

הרב דוד לאו: "אחינו יהונתן יצא לחופשי"

בישראל נרשמה קורת רוח רבה משחרורו של המרגל היהודי יונתן פולארד לאחר 30 שנה בכלא האמריקני. הרב הראשי: "נרגשים יחד עם כל עם ישראל". הנשיא ריבלין: "ברוך מתיר אסורים" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב הראשי לישראל הרה"ג דוד לאו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בישראל נשרמה קורת רוח רבה משחרורו של המרגל היהודי יונתן פולארד מהכלא האמריקני לאחר 30 שנה מאחורי סורג ובריח. הרב הראשי, נשיא המדינה, ראש הממשלה, שרים וחברי כנסת בירכו על האירוע המרגש, אולם אשתו לשעבר מתחה ביקורת ואמרה כי בישראל לא עשו דבר לשחרורו.

הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו בירך על שחרורו של פולארד ואמר: "לאחר עשרות שנים של תפילות ופעולות שנעשו למען שחרורו, אנו נרגשים יחד כל עם ישראל להגיע ליום הזה בו אחינו יהונתן יוצא לחופשי". הרב לאו הוסיף כי הוא "מאחל לפולארד עוד שנים ארוכות ושמחות יחד עם רעייתו אסתר ושאר בני המשפחה והידידים שלחמו במשך שנים ארוכות למען שחרורו".

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר על שחרורו של פולארד: "ברוך מתיר אסורים. כולנו מברכים על שחרורו של יונתן פולארד אחרי שנות מאסר ארוכות וקשות. לאורך כל השנים כאבנו את כאבו של פולארד וחשנו אחריות ומחויבות להביא לשחרורו. נברך היום את יונתן ומשפחתו באיחודם, לשנים ארוכות וטובות בבריאות ושלווה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אחרי השחרור: "העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. כמי שהעלה את עניינו במשך שנים רבות בפני נשיאי ארה"ב, ייחלתי ליום הזה. לאחר שלושה עשורים ארוכים וקשים מתאחד יונתן סוף סוף עם משפחתו. אני מאחל לו שהשבת הזו תעניק לו אושר ושקט שיהיו סימני דרך להמשך חייו".

שר הביטחון משה יעלון מסר: "אני מברך על שחרורו של יונתן פולארד לאחר שלושה עשורים בכלא ומייחל שהשבת הראשונה שלו כאדם חופשי לאחר שנים ארוכות כל כך, תסמל עבורו יציאה לדרך חדשה. אני מאחל לו שעתה יוכל לפנות לחיים שקטים בחיק משפחתו".

למרות האיחולים והחיבוק החם מישראל, רעייתו לשעבר של יונתן, אן, אמרה כי בישראל לא עשו דבר לשחרורו. "חשוב לי להדגיש שאף אחד מהמדינה לא עשה דבר בשביל ג'ונתן, הוא עשה הכל למען עצמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר