"הסתתר בחצר חשוכה"

לאחר מצוד של שעות: נלכד המחבל שדקר יהודים בקרית גת

לאחר שעות ארוכות של חרדה והודעה של עיריית קרית גת על ביטול הלימודים בעיר, נלכד הלילה המחבל שביצע את פיגוע הדקירה ברחוב דוד המלך בעיר ופצע ארבעה בני אדם (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
סוף המצוד (צילום: רועי עידן - Ynet)

לאחר מרדף של שעות - המחבל נלכד: המחבל שפצע הערב (מוצ"ש) ארבעה בני אדם בפיגוע דקירה בקרית גת, נלכד לאחר מצוד שארך שעות ארוכות וגרם לפאניקה בקרב תושבי העיר. מוקדם יותר, הודיעה העירייה כי לא יתקיימו לימודים בעיר במידה והמחבל לא יילכד עד הבוקר.

מפקד המחוז הדרומי של המשטרה סיפר כי המחבל הסתתר בחצר בית: "המחבל מצא אזור שקט וחשוך בחצר של אחד הבתים. הוא הסתתר וחיכה לשעת כושר ככל הנראה לקראת הבוקר כדי להימלט מהעיר"

כפי שדווח מוקדם יותר, ארבעה בני אדם נפצעו באורח בינוני בפיגוע דקירה ברחוב ברחוב דוד המלך בקרית גת. הפיגוע בוצע סמוך לתחנת הדלק דור אלון שברחוב. פצוע נוסף באירוע הוא בדואי שזוהה בטעות כמחבל והותקף על ידי ההמון.

(צילום: דותן חיים, פלאש 90)
(צילום: אדי ישראל, פלאש 90)

בבית החולים ברזילי דיווחו על מצב הנפגעים: "אישה בת 58 עם פצעי דקירה בבטן ובמותן. היא נותחה בבטנה ומצבה יציב. גבר בן 51 שנדקר בחזה. סובל מדימום בחזה ופציעה בכבד. הוא טופל על ידי נקז בחזה ומאושפז במצב יציב במחלקה הכירורגית. ילדה בת 12 נדקרה בחזה. סובלת מפצע דקירה קל בכבד. מאושפזת במצב יציב במחלקה לטיפול נמרץ ילדים. אישה בת 44 עם דקירה שטחית בחזה וחבלה בראש. מצבה יציב והיא תאושפז במחלקה הכירורגית. גבר בן 43 שנדקר דקירות שטחיות בגבו וברגליו. מצבו יציב".

דודי אוברלנדר, מתנדב ב'איחוד הצלה' סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי באברך חרדי שנדקר בפלג גופו העליון והציצית אותה לבש הוכתמה בדם. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".

(צילום: אדי ישראל, פלאש 90)
(צילום: דוברות ביה"ח ברזילי)

"לאחר מכן נגשתי לזירה נוספת בה טופלו ע"י מתנדבים נוספים של איחוד הצלה שתי נשים שנדקרו אף הן בפלג גופם העליון ולאחר מכן הן פונו לבית החולים כשהן בהכרה מלאה. כוחות משטרה גדולים פעלו בשתי הזירות".

כזכור, אתמול סוכל ניסיון פיגוע דריסה באבו דיס, סמוך לירושלים. לוחם משמר הגבול נפצע באורח קל לאחר שהמחבל האיץ את נסיעתו לעבר הלוחם שהצליח לחמוק, אך נפצע קלות ברגלו. לוחמים שהיו במקום ביצעו ירי לעבר הרכב שנמלט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר