"הגיע לעשות חסד"

תיעוד כואב: מאות נפרדו מתלמיד הישיבה עזרא שוורץ שנרצח בפיגוע בגוש עציון

מאות בני אדם הגיעו לנתב"ג בכדי ללוות את ארונו של עזרא שוורץ, תלמיד הישיבה שנרצח בפיגוע בגוש עציון. ראש הישיבה של עזרא: "נמשיך להגיע לישראל. עזרא הגיע כדי לעשות חסד וללמוד" (בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מוטי קרליץ, זק"א תל אביב)

מאות בני אדם הגיעו הערב (שבת) לנמל התעופה בן גוריון בכדי להיפרד מתלמיד הישיבה עזרא שוורץ בן ה-18 שנרצח בפיגוע הירי בגוש עציון ביום חמישי האחרון. ארונו של עזרא הי"ד, אזרח ארה"ב, יוטס לבוסטון שם הוא ייטמן.

בין המשתתפים בטקס לזכרו היו חבריו לישיבת "אשרינו" בבית שמש וכן בחורים מישיבות אחרות ברחבי הארץ.

(צילום: מוטי קרליץ, פלאש 90)
(צילום: מוטי קרליץ, פלאש 90)
(צילום: מוטי קרליץ, פלאש 90)

אביו של עזרא סיפר במסר שהעביר: "כשאני חושב עליו, אני חושב עליו טס בשמיים עם החיוך הענק שלו. איזה ילד מדהים, איזה חיים מדהימים. בשם כל המשפחה, אני רוצה להודות לכל האנשים המדהימים שהיו שם בשבילו. תעזרו לנו לשמר את זכרו של עזרא ולזכור איך הוא שיפר את החיים של כולנו".

הרב גוץ' יודין ראש הישיבה בה עזרא למד ספד לו: "זה קרה כשהייתי בניו יורק, ניסיתי לגייס עוד נערים שיגיעו לישיבה. בדרכי חזרה לכאן במטוס, בשישי בבוקר, חיפשתי נחמה. וחשבתי לעצמי - נמשיך להגיע לישראל. עזרא הגיע כדי לעשות חסד, כדי ללמוד. גם אנחנו צריכים להגיע לכאן כדי לעשות חסד, וכך נכבד את זכרו".

(צילום: מוטי קרליץ, פלאש 90)
(צילום: מוטי קרליץ, פלאש 90)
(צילום: מוטי קרליץ, פלאש 90)

"נביא לכאן עוד חסד" אמר ראש הישיבה. "אף אחד לא מבין למה זה קרה. זה בלתי נתפס. אבל כשאני רואה את האינטראקציה ביניכם ואיך אתם תומכים זה בזה אני מבין שנעבור את זה".

כזכור, עזרא שוורץ הגיע לגוש עציון עם בחורי ישיבה נוספים בכדי לסייע בבניית אתר הנצחה לזכר שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו וכן לחלק אוכל לחיילים. באותו פיגוע נרצחו גם יעקב דון מאלון שבות ושאדי ערפה מחברון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר