הסוכן הערבי הסמוי שהפליל 38 מתפרעים וסוחרי סמים

ע', ערבי מוסלמי משרת כשוטר סמוי ותפקידו היה להביא מידע על סוחרי סמים וגנבים ביפו, אלא שאז פרצו ההתפרעויות בעיר וע' הביא מידע אכותי שסייע למעצר של 38 חשודים בסחר והתפרעויות (ארץ)

ע' הבוקר בטקס (צילום: ירון ברנר - ynet)

הסוכן הערבי שהביא למעצר מתפרעים: הבוקר (ראשון), חשפה המשטרה את ע', שוטר סמוי שהביא למעצר 38 חשודים, בהפרות סדר ומעשי טרור וכן בסחר בסמים וגניבות.

ע', ערבי מוסלמי תושב הצפון, נשלח לפני כמה חודשים ליפו בכדי לספק מידע על סוחרי סמים וגנבי קטנועים, הוא נטמע בסביבה תחת כיסוי של נהג הסעות והחל לספק מידע, אלא שאז פרצו ההפגנות האלימות ביפו וע' הביא מידע איכותי גם משם.

במשטרה הבינו את יכולותיו, והוא נדרש לספק חומר מודיעני על ההפגנות, המפגינים והתוכניות והביא לסיכול יידוי בקבוקי תבערה ולמעצר של 38 חשודים.

בטקס הענקת תעודת השוטר והאקדח הבוקר אמר ע': "אין יותר כיף מאשר לעשות טוב לאזרחים במקום מסוים בארץ, התגייסתי לחוליית הסוכנים והבנתי שאני הולך להיות במקומות יותר קשים. בתור בחור ערבי דובר השפה לא היה לי קשה להתחבר לאנשים. בתור שוטר אתה אמור לדווח על אירועים שאתה נחשף אליהם וזה מה שעשיתי במהלך ההפגנות. השתתפתי בכל מיני שיחות, והייתי שותף לתכנון מקדים. אני שמח שזה עזר".

מפקד מרחב יפתח, ניצב משנה דוד גז, אמר: "מלב​​ד ההפללה של 38 העבריינים, אין כמו מודיעין של סוכן סמוי בשטח. ע' סיפק לנו מודיעין איכותי, בזמן אמת וכשיפו הייתה בימים סוערים. אי אפשר להסביר את הערך של המידע הזה, שעשינו ועוד נעשה בו שימוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר