טרור ללא הפסקה

מחבלת ניסתה לדקור ילדה בשומרון, גרשון מסיקה דרס אותה

מחבלת ערבייה הגיעה הבוקר אל כיכר חטמ"ר שומרון וניסתה לדקור ילדה, ראש מועצת שומרון לשעבר גרשון מסיקה הבחין בה ודרס אותה, החיילים ביצעו לעברה ירי וחסלו אותה (אקטואליה)

(צילום: משה שמעון (מדברים תקשורת); וידאו: הצלה יו"ש)

טרור ללא הפסקה: מחבלת ערבייה ניסתה הבוקר (ראשון) לבצע פיגוע דקירה באוזר חטמ"ר שומרון, נדרסה וחוסלה. בחסדי שמים איש לא נפדע.

האירוע התרחש בכיכר חטמ"ר שומרון, מחבלת הגיעה למקום מצוידת בסכין וניסתה לדקור ילדה שעמדה בטרמפיאדה, ראש מועצת שומרון לשעבר גרשון מסיקה שעבר במקום והבחין בכך, הפנה את רכבו לכיוון המחבלת ודרס אותה.

חיילים שהיו במקום ירו לעבר המחבלת, שמתה מפצעיה זמן קצר לאחר מכן. רכבו של מסיקה התדרדר מעט לתעלה בצד הכביש, אך הוא לא נפצע וספג רק כמה מכות יבשות.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר: "אני מברך את ראש המועצה היוצא גרשון מסיקה, על התעוזה והתושייה שגילה כשהבחין היום במחבלת מנסה לדקור תושבת, וסייע לחסל אותה. חבל שאנחנו בישראל צריכים להתמודד עם המראות האלה יום יום. צר לנו על שגרת החיים הזו, אולם אין לנו אלא לברך על כך שיש לנו אזרחים כאלה".

בשיחה עם גלי צה"ל שיחזר מסיקה את שאירע: "עמדתי בטרמפיאדה של בה"ד 3, צומת חטמ"ר שומרון, מישהו צעק 'מחבל' וראיתי את המחבלת רודפת אחרי ילדה מהר ברכה עם סכין שלופה".

"לקחתי החלטה מהירה, שברתי ימינה ופגעתי בה. אחר כך בא החייל והשלים את המלאכה", סיפר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר