פיגוע בקרית גת

הבדואי שנחשד כמחבל והותקף: "המחבל עשה משהו רע, אפשר להבין אותם"

בפיגוע שהתרחש אמש בקריית גת, אזרחים חשדו בסלאם (40), בדואי, כי הוא המחבל והחלו להכותו עד לפציעתו. ממיטתו בבית החולים ברזילי הוא מבין את האזרחים ולא רוצה שייענשו (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
סלאם בבית החולים (צילום: מתוך ynet)

בפיגוע שהתרחש אמש (מוצאי שבת) בקריית גת, אזרחים חשדו בסלאם (40), בדואי, כמחבל החלו להכותו עד לפציעתו. ממיטתו בבית החולים ברזילי באשקלון אמר כי הוא מבין את האזרחים "אפשר להבין אותם".

סלאם עובד כמאבטח בחודשיים האחרונים בעיר קריית גת, ואמש היה אמור להתחיל את עבודתו בחברת אינטל. בדרכו לעבודה נתקל בזירת הפיגוע. אזרחים שחשדו בו כי ביצע את הפיגוע החלו לתקוף אותו עד לבוא השוטרים.

"אמרתי להם 'אני לא המחבל', אבל הם המשיכו לדקור שוב ושוב הרבה זמן. שוטר ואזרח נוסף עצרו אותם, זה נמשך בערך חמש דקות", הוא שחזר.

למרות שהותקף, הוא מבין את האזרחים: "לא הייתי רוצה שיענישו את אלה שפגעו בי, המחבל עשה להם משהו רע, אפשר להבין אותם. בקריית גת מכירים אותי. יש בעיר מכולת שאני תמיד מגיע אליה ושותה קפה עם בעל המכולת. יש לי גם הרבה חברים יהודים בעיר".

כמו היהודים גם הוא חושש לצאת לרחובות מאז פרצה אינתיפאדת הסכינים. "בימים כאלה אני מפחד להסתובב, אני לא יוצא כמעט מהבית, ממש מפחיד להסתובב ברחובות. יש לי ילדים קטנים והם לא יודעים על מה שקרה".

יחד עימו נפצעו עוד ארבעה בני אדם, המאושפזים עדיין בבית החולים. מנהל חדר המיון בבית החולים ברזילי ד"ר אלי בן ואליד סיפר: "כל הפצועים נפגעו מדקירות בחזה, בבטן, בגפיים התחתונות, אחת עם פגיעה מחפץ קהה בראש. כולם כאמור במצב בינוני פרט לבן המיעוטים שבמצב קל. כולם טופלו ולא נשקפת סכנה לחייהם"

פרמדיקים של מד"א אפרים ינקו ומקסים ניזרי, שהגיעו לזירה, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו המולה, במרחק של כ-50 מטרים אחד מהשני שכבו שלושה פצועים, גבר ושתי נשים.

הם היו בהכרה מלאה וסבלו מפצעי דקירה בפלג גופם העליון, אנשים הובילו אלינו פצועה נוספת, נערה בת 12 גם היא בהכרה ועם פצעי דקירה. העלנו אותם לאמבולנסים והענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, חבישה ומתן נוזלים, תוך פינוים לבית החולים ברזילי באשקלון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר