בנו של הפצוע ל"כיכר השבת"

"הוא רץ לכביש, הראה לאנשים את הדם ואיש לא עצר"

שלום חיון, בנו של ציון חיון, החרדי שנפצע אמש בפיגוע הדקירה בקריית גת, מספר כי אביו רץ כשהוא דקור ומדמם והתחנן לעזרה, אך במשך דקות ארוכות איש לא עצר. שיפור במצב הפצועים (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הפצועים מגיעים לבית החולים (צילום: דותן חיים, פלאש90)

שלום חיון בנו של הפצוע החרדי ציון חיון, שנפצע בפיגוע הדקירה אמש (מוצאי שבת) בקריית גת, טוען בשיחה עם "כיכר השבת", כי אזרחים שעברו באזור לא עצרו להגיש עזרה לאביו במשך דקות ארוכות.

"הוא סיפר שיצא אחרי הבדלה לריצה, עבר לידו מחבל ופתאום הרגיש משהו בגב ואז ראה דם. הוא רץ לכיוון הכביש, הראה לאנשים את הדם ואיש לא עצר", סיפר הבן. לדבריו, חלפו עשר דקות "ואז הגיע אזרח שהזמין את מד"א" יחד עם זאת הבן מוסיף: "אני לא רוצה לדון אותם".

הבן מפנה ביקורת כלפי הממשלה: "חבל שהממשלה לא יודעת להתנהל. אני מצפה מראש הממשלה שרוב המדינה בחרה בו שידע מה לעשות. לא בחרו בי שאדע מה לעשות".

בנוסף הוא מבקר את העסקת השוהים הבלתי חוקיים בעיר: "המחבל הוא שוהה בלתי חוקי ויש בעיה להעסיק אותם, אם הממשלה הייתה מפחידה אותם אז הם לא היו כאן".

למרות הדקירה של האב, הבן מביע ביטחון ומצהיר: "אנחנו לא חוששים לצאת לרחובות".

חמישה בני אדם נפצעו בפיגוע באורח בינוני בפיגוע דקירה ברחוב ברחוב דוד המלך בקרית גת. הפיגוע בוצע סמוך לתחנת הדלק דור אלון שברחוב.

בבית החולים ברזילי דיווחו על שיפור במצב הפצועים, על פי דוברות בית החולים: אישה בת 58 עם פצעי דקירה בבטן ובמותן. היא נותחה בבטנה ומצבה יציב. גבר בן 51 שנדקר בחזה, סובל מדימום בחזה ופציעה בכבד. הוא טופל על ידי נקז בחזה ומאושפז במצב יציב במחלקה הכירורגית. ילדה בת 12 נדקרה בחזה. סובלת מפצע דקירה קל בכבד. מאושפזת במצב יציב במחלקה לטיפול נמרץ ילדים. אישה בת 44 עם דקירה שטחית בחזה וחבלה בראש. מצבה יציב והיא תאושפז במחלקה הכירורגית. גבר בן 43 שנדקר דקירות שטחיות בגבו וברגליו. מצבו יציב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר