נתניהו: "מרכזים מאמצים בחברון, המאבק יימשך"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר בפתח ישיבת הממשלה להמשך גל הטרור ואמר: "קשה מאוד למנוע באופן הרמטי הגעה של סכינאי או מפגע". נתניהו בירך גם על שיחרור יונתן פולארד (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלכס קוולמיוסקי - פלאש90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון), לגל הטרור שנמשך ברחבי הארץ ואמר: "אנחנו ממשיכים להילחם בטרור. בסוף השבוע קיימתי דיונים עם שר הביטחון, שר לביטחון פנים והרמטכ"ל. הנחיתי את גופי הביטחון לרכז את המאמצים על נפת חברון, משם יוצאים רוב הפיגועים או כולם. אנחנו מבצעים שם מעצרים, מחסומים, כתרים ומתגברים כוחות. עשינו את זה גם בירושלים שממנה יצאו רוב הפיגועים".

ראש הממשלה הוסיף ואמר: "אני רוצה לברך את כוחות הביטחון על הפעולה הנמרצת שהם עושים לסיכול הפעולות, או לתפיסת המרצחים. אני רוצה גם להביע מילת הערכה לאזרחי ישראל. אנחנו עומדים מול טרור יחידים – זה לא טרור של ארגונים, זה טרור של יחידים, לעתים עם סכיני מטבח, מוסתים בעיקר ברשתות החברתיות".

"קשה מאוד למנוע באופן הרמטי הגעה של סכינאי כזה או מפגע כזה למקום זה או אחר", הודה נתניהו. "ולכן, בנוסף לפעילות שאנחנו עושים בריכוזי הטרור עצמם, בנוסף לפעילות שעושים אנשי הביטחון, נדרשת ערנות מרבית מאזרחים, ואני חייב להגיד שאנחנו מגלים ערנות כזאת, הרבה תושייה והרבה אומץ לב, והדבר הזה ראוי לכל ברכה. אנחנו עדיין במאבק, הוא יימשך - המאבק הזה נמשך כבר קרוב למאה שנים, אבל אנחנו נתגבר גם על הגל הזה".

בסיום דבריו התייחס ראש הממשלה לשחרור המרגל היהודי יהונתן פולארד ואמר: "אני מבקש לבסוף לציין, אני בטוח בשם כל חברי הממשלה, את הערכתנו בעובדה שיונתן פולארד יצא מהכלא. הוא אמנם לא לגמרי חופשי, אבל הוא כבר לא בין כותלי הכלא. כמי שפעל רבות לשחרורו במשך שנים ארוכות עם נשיאי ארצות הברית, קלינטון ואובמה, אני מצר על כך שלא עלה בידנו להוציא אותו מוקדם יותר, כמעט עלה בידי פעם ואולי אפילו פעמיים, אבל אני שמח שהוא יצא אל החופש, היחסי.

"בהמשך אני בטוח שנראה אותו גם בארץ. אני בטוח שאני מדבר בשם כל שרי הממשלה וכל אזרחי ישראל, שאנחנו מאחלים לו חיים של אושר, שלווה וחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר