בעידוד טראמפ? תומכי המיליארדר תקפו מפגין כהה עור

בכינוס בחירות שנערך בבירמינגהם באלבמה הותקף מפגין כהה עור באלימות על ידי תומכיו של המיליארדר דונלד טראמפ. בתיעודים של האירוע שעלו לרשת, ניתן לכאורה טראמפ צועק "תזרקו אותו" (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום מסך, מתוך טוויטר / JDiamond@)

מהומה בכינוס בחירות של טראמפ: במהלך כינוס בחירות שנערך במסגרת המירוץ הרפובליקני, הותקף מפגין כהה עור באלימות על ידי תומכיו של המיליארדר השנוי במחלוקת דונלד טראמפ. בתיעודים של האירוע שעלו לרשת, ניתן לשמוע ברקע את טראמפ עצמו קורא לעבר הציבור והמאבטחים "תעיפו אותו מכאן".

האירוע התרחש בכינוס בחירות של טראמפ בעיר בירמינגהם שבאלבמה. המפגין השחור מחה על היחס לפליטים. תומכים של טראמפ שלא אהבו את נוכחותו של המפגין בכינוס, נאבקו בו, הטיחו אותו בקרקע והכו אותו באגרופים ובעיטות.

המהומה התפתחה לאחר שהמפגין חשף חולצה בה הופיעה כתובת מחאה נגד היחס לשחורים. כאמור, ברקע המהומה, נשמע טראמפ עצמו מעודד את גירושו של המפגין וקורא "תעיפו אותו, תזרקו אותו".

כתב של רשת CNN הצליח לצלם את רגעי המהומה בהם המפגין ספג אגרופים ובעיטות מתומכיו של טראמפ, כאשר חלק אחר מהנוכחים באירוע מנסים להרגיע את המהומה.

טראמפ. עודד את האלימים? (צילום: שאטרסטוק)

במשטרת ברמינגהאם אמרו לרשת כי לא היו עצורים באירוע וכי המפגין שהותקף לא נזקק לטיפול רפואי. אנשי הקמפיין של טראמפ התנערו מהתקיפה האלימה. דוברת הקמפיין אמרה כי "לא ניתן למחול על ההתנהגות הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר