ברוך דיין האמת

הקורבן ה-20: הדר בוכריס הי"ד נרצחה על ידי מחבל בגוש עציון

הדר בוכריס, צעירה בת 21 מצפת, היא הנרצחת בפיגוע הדריסה בצומת גוש עציון. היא פונתה לבית החולים במצב קשה מאוד ושם נקבע מותה לאחר ניסיונות החייאה. המחבל חוסל בזירה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)

הדד בוכריס, צעירה בת 21 מצפת, נפטרה הערב (ראשון) מפצעיה לאחר שנדקרה ונפצעה קשה בפיגוע הדקירה שאירע מוקדם יותר בטרמפיאדה בצומת גוש עציון.

חייל מגדוד שמשון ירה במחבל וחיסל אותו. משירות הביטחון הכללי נמסר כי המחבל הוא עיסאם ת'וואבתה בן 34 מבית פג'אר.

ד"ר עופר מרין, מנהל מערך הטראומה של בית החולים שערי צדק אליו היא פונתה במצב קשה מאוד אמר: "הגיעה אלינו בחורה צעירה עם מספר רב של פצעי דקירה. היא הגיעה ללא רוח חיים, וכשהיא מונשמת. נעשו כמה ניסיונות החייאה אך לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".

בית החולים מכריז על קביעת מותה של הדר בוכריס הי"ד (עפר מאיר - ynet)

פרמדיק מד"א זכי יהב סיפר: "על המדרכה סמוך לתחנת האוטובוס שכבה צעירה מחוסרת הכרה עם פצעי דקירה. אזרחים שהיו במקום החלו לסייע לה ולעצור את הדימומים".

"העלינו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים לבית החולים מורדמת ומונשמת". בבית החולים כאמור נקבע מותה של הדר" אמר.

הדר היא הקורבן ה-20 בגל הטרור הנוכחי שגבה את חייהם של: איתם הנקין, נעמה הנקין, נחמיה לביא, אהרון בניטה, חיים חביב, אלון גובברג, ריצ'ארד לייקין, ישעיה קרישבסקי, עומרי לוי, הפטום זרהום, אברהם חסנו, בנימין יעקובוביץ', יעקב ליטמן, נתנאל ליטמן, ראובן אבירם, אהרון יסייב, יעקב דון, עזרא שוורץ, שאדי ערפה והדר בוכריס הי"ד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר