הפליל את עצמו?

בלעדי • מפיק העל החרדי הודה בפני עסקנים: 'פגעתי בילדים'

בהקלטה שהגיעה לידי "כיכר השבת" נשמע לכאורה מפיק העל ארי טייטלבוים מודה בחלק מהמעשים החמורים שמייחס לו ארגון "Jewish Community Watch". תגובתו: טריקת הטלפון בפנים (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
לילדים המצולמים אין כל קשר לכתבה (צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)

מפיק העל הודה בפגיעה בילדים: לאחר שלפני מספר שבועות פרסם הארגון החרדי "Jewish Community Watch" באתר האינטרנט שלו כי התקבלו תלונות נגד מפיק העל החרדי-אמריקאי ארי טייטלבוים לפיהן הוא לכאורה פגע בעבר בקטינים בקהילה החרדית בניו יורק, לידי "כיכר השבת" הגיעה הקלטה בה הוא לכאורה נשמע כשהוא מודה במעשים.

בחומר שמוחזק בידי "כיכר השבת", נשמע מפיק העל ארי טייטלבוים כשהוא לכאורה מודה בחלק מהאשמות שהטיח לעברו איש שיחו, ומכחיש האשמות אחרות. טייטלבוים גם נשאל כמה פעמים הוא פגע באותו ילד, וענה כי "אינו זוכר" וכי הוא "לא יכול לענות על השאלה". כשפנינו לטייטלבוים הערב הוא בחר לנתק את הטלפון ולא להשיב לשאלות אודות ההאשמות החמורות בהן הוא לכאורה מודה.

נדגיש, כי ככל הידוע נכון לעתה טייטלבויים לא מוגדר כחשוד על ידי רשויות החוק, אולם כזכור, ארגון "JCW" העוסק בטיפול במקרים חמורים בקהילה היהודית-חרדית בארה"ב בדומה ל"פורום תקנה" הפועל בישראל, פרסם את שמו כמי שהצטברו נגדו תלונות והצליח לטלטל את היהדות החרדית בארה"ב. פעילות הארגון מתבצעת לעתים באופן שקט ומתמקדת בתוך הקהילה, אך בחלק מהמקרים נעשית פנייה לרשויות הרלוונטיות על מנת לטפל במקרים המהווים סכנה לציבור.

משמאל: ארי טייטלבוים (צילום אילוסטרציה: קובי גדעון, פלאש 90 ומתוך "Jewish Community Watch")

גורמים המעורבים בפרשיה טענו לפני מספר שבועות בשיחה ל"כיכר השבת" כי המעשים החמורים שמיוחסים לטייטלבוים נעשו לכאורה במהלך יותר מ-15 שנה. חלק מהמתלוננים מספרים כי המעשים בוצעו כבר לפני כ-15 שנים, כך שעל חלק מהמקרים חלה לכאורה התיישנות שמונעת מרשויות החוק מלטפל בפרשה.

בשיחה עם "כיכר השבת" טענו אז הגורמים כי לפי מידע שהשיג הארגון בחקירה יסודית, טייטלבוים המשיך לכאורה במעשים החמורים גם בשנים האחרונות, אלא שיש קושי בהשגת שיתוף פעולה עם הורי הילדים שאינם מעוניינים להיחשף בשלב זה.

טייטלבויים עצמו אמנם בחר לטרוק את הטלפון בשיחות שניסינו לקיים עמו במהלך היום, אולם הפנה ל"כיכר השבת" יח"צן חרדי שטען כי ההקלטה "מבושלת" וכי הוא מכחיש את ההאשמות. עם זאת, היח"צן הודה כי לא שמע עד כה את ההקלטה.

בהמשך הועברה התגובה הבאה: "תעשיית המוסיקה החסידית בארה"ב היא תעשייה תחרותית מאד עם המון בעלי אינטרסים מנוגדים. כתוצאה מכך ראינו בשנים האחרונות מספר "חיסולי חשבונות" שנעשו על גבי מפיקים או זמרים כאלה ואחרים. כמובן שאין בסיפור הזה שמץ של אמת, מדובר בעלילה מרושעת שנרקמה על ידי אחד המתחרים שצרה עינו בהצלחתו של א' ומנסה כבר זמן רב להכפיש את שמו".

"השמועות הנ"ל כבר הופצו מזמן בארה"ב ונמוגו כעבור זמן קצר כשהתברר שאין בהן שמץ של אמת. הסיפור צץ שוב והגיע לכלי התקשורת בישראל, כיוון שבארה"ב יש לחץ על הארגון שעומד מאחורי הפרסום מצד רבנים מקומיים רבים שלא מאפשרים לארגון לפרסם עלילות לא מבוססות ולכן הם מנסים את מזלם בישראל. ההקלטה שמצורפת לכתבה הינה מסולפת ומבושלת ודבריו של א׳ הוצאו מהקשרם. אנו בטוחים כי האמת תצא לאור בהקדם וחפותו של א' תתבהר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר