זו לא מתיחה: פפסי השיקה סמארטפון

החברה האמריקנית חשפה את Pepsi Phone P1 - מכשיר סמארטפון המיועד לשוק הסיני אותו תשווק החברה. לפני מספר שבועות דווח כי החברה מתכוננת להשיק טלפון חכם (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |

הכירו את הסמארטפון החדש של פפסי: יצרנית המשקאות האמריקנית פפסי רגילה כבר בתחרות עזה כשהיא חולקת את פלח שוק המשקאות הקלים יחד עם המתחרה הגדולה - קוקה קולה, אך כעת נכנסת החברה לתחום חדש לגמרי ותחרותי לא פחות - שוק הסמארטפונים הסיני.

החברה האמריקנית חשפה את Pepsi Phone P1 - מכשיר סמארטפון המיועד לשוק הסיני אותו תשווק החברה. לא מדובר במהלך חדש לגמרי שכן כבר לפני מספר שבועות דווח כי החברה מתכוננת להשיק טלפון חכם, אך אז סברו כולם כי מדובר בתעלול שיווקי ולא בטלפון אמיתי אותו תשיק פפסי.

הטלפון כאמור מיועד לכל הפחות רק בשלב הראשוני שלו לשוק הסיני והוא יתחרה שם בדרג המכשירים המוזלים כמחירו יעמוד על כ-1,000יואן (כ-600 שקלים) ומי שיזמין אותו בהזמנה מוקדמת ישלם רק כ-700 יואן שהם כ-420 שקלים.

מפרט המכשיר דווקא מפתיע לטובה ביחס למחירו הנמוך יחסית כשהוא כולל מסך בגודל 5.5 אינצ'ים באיכות HD יחד עם מעבד בעל שמונה ליבות במהירות 1.7 גה"צ ו-2 GB זיכרון RAM ו-16 GB נפח אחסון הניתן להרחבה על ידי כרטיס SD.

מצלמת המכשיר מספקת תמונות באיכות של 13 מגה-פיקסל, ועם מצלמה קדמית באיכות 5 מגה פיקסל. הסוללה בנפח 3,000 מיליאמפר אמורה להחזיק מעמד יום עבודה לדברי פפסי. כשהמכשיר יריץ מערכת הפעלה בשם Dido OS 6.1, שהוא בעצם גרסה של אנדרואיד 5.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר