טרור ללא הפסקה

גרשון מסיקה לא מפחד מהאיומים: "אני לא חושש"

ראש המועצה האזורית שומרון לשעבר גרשון מסיקה, אומר ל"כיכר השבת" כי לא היה דורס שוב פעם את המחבלת אך לא מביע חשש מאיומי החמאס לנקמה. "עשיתי את זה בלי מחשבה", אומר (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
גרשון מסיקה (צילום: Hadas Parush/Flash 90)

ראש המועצה האזורית שומרון לשעבר גרשון מסיקה, אומר ל"כיכר השבת" כי לא היה דורס שוב פעם את המחבלת אך מנגד לא מביע חשש מאיומי החמאס לנקמה.

"עשיתי את זה בלי מחשבה ופשוט ראיתי מחבלת ודרסתי אותה", אומר מסיקה, "אבל החיילים יכלו לחשוב שאני מחבל ופשוט לירות בי. היה לי מזל".

"אבל כשאתה רואה מחבלת שמנסה לדקור אישה, אתה לא חושב. זה יכל להיגמר אחרת שהייתי דורס את היהודייה ולא את המחבלת", הוסיף.

מאז פורסם כי הוא זה שדרס עם רכבו את המחבלת שניסתה לדקור צעירה מיצהר, סמוך לבה"ד 3 בשומרון, ארגוני טרור שונים פרסמו מסרים מאיימים על חייו.

כך לדוגמה, דובר ארגון הטרור חמאס קרא להגיב על "הפשע שביצע מסיקה ועל גיבורינו בגדה להגיב על כך בכוח. יש ללמדו לקח חמור שיהיה בו מסר לכל המתנחלים שידעו שלא נשתוק על פשעים כאלה".

על כך אומר מסיקה כי "היהודים שנרצחו בפיגוע נרצחו כי הם יהודים ולא היה צריך סיבה אחרת. אני לא חושש. הם מחפשים להרוג אותנו בגלל היותנו יהודים".

האירוע התרחש כאמור בכיכר חטמ"ר שומרון, מחבלת הגיעה למקום מצוידת בסכין וניסתה לדקור ילדה שעמדה בטרמפיאדה, ראש מועצת שומרון לשעבר גרשון מסיקה שעבר במקום והבחין בכך, הפנה את רכבו לכיוון המחבלת ודרס אותה.

חיילים שהיו במקום ירו לעבר המחבלת, שמתה מפצעיה זמן קצר לאחר מכן. רכבו של מסיקה התדרדר מעט לתעלה בצד הכביש, אך הוא לא נפצע וספג רק כמה מכות יבשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר