יואלי גרינפלד משיק אלבום שלישי: "זה" • האזינו למיקס

הזמר מארה"ב יואלי גרינפלד, משיק את אלבומו השלישי "זה", שיכלול 11 שירים חדשים, שהולחנו ועובדו בידי מיטב המומחים במוזיקה החסידית. האזינו ל"טעימות" מהאלבום החדש (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יואלי גרינפלד (צילום: יח"צ)

אחרי ששחרר בשבוע שעבר את הסינגל הראשון "רחמנא", שכבר שולב בפלייליסטים, יואלי גרינפלד משיק את אלבמו השלישי "זה" שמגיע אחרי "המברך יתברך ו"תזכנו".

גרינפלד אמן שונה בנוף החסידי, הוא אמנם חסיד סאטמר אך הוא מקובל גם על הקהילה המודרנית ונחשב לאחד האמנים המבטיחים ביותר במוזיקה החסידית עם קולו האהוב וסגנונו מלא הרגש והאנרגיה.

האלבום החדש יכלול 11 שירים חדשים שהולחנו ועובדו בסטנדרטים גבוהים במיוחד, בהפקתו של נפתלי שניצלער ובהשתתפות מיטב הכוחות והמוחות של המוזיקה היהודית בהם יוסי גרין, איצי וולדנר, שלמה יהודה רכניץ, מוטי אילוביץ', פינקי וובר, דודי קאליש, נפתלי שניצלער והמוזיקאי מאיר אדלר.

בין המעבדים של האלבום המושקע ניתן למצוא את שניצלער עצמו ואת הצמד המצליח איצי ברי & אלי קליין, שהשתתפו בכמה משירי האלבום.

בין השירים באלבום ניתן למצוא את הלהיט "רחמנא", שיר הנושא "זה" ו"על כן נודה לשמו" שכבשו כבר את אולמות החתונות בארה"ב, כמו גם את הלהיט המרגש "ואנחנו כורעים" מתוך עלינו לשבח.

גרינפלד אמר: "אני שמח ומתרגש להגיש לקהל המאזינים את האלבום החדש שלי. אני מרגיש ש"זה" הדבר שיעשה להם שמח בלב ומרגש בנשמה".

האזינו למיקס מיוחד מהאלבום.

להאזנה לסינגל "רחמנא ליבא בעי", הקליקו כאן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר