עפרה קלינגר נכנסה לתפקיד נציבת שירות בתי הסוהר

רב גונדר עפרה קלינגר נכנסה הבוקר לתפקידה כנציבת שירות בתי הסוהר. בנאומה ציינה כי "מחויבים אנו להביט ליום השחרור של כל כלוא ולייצר עבור החברה הישראלית הזדמנות לקלוט אותם" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עפרה קלינגר בטקס (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

רב גונדר עפרה קלינגר נכנסה הבוקר (שני) לתפקידה כנציבת שירות בתי הסוהר בטקס חילופי הנציבים שנערך במשרד ראש הממשלה בירושלים בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר לביטחון פנים גלעד ארדן וניצב שב"ס היוצא רב-גונדר אהרן פרנקו שהעביר לקלינגר את נס הנציבים.

קלינגר ציינה בנאומה כי שיקום האסיר הוא חלק בלתי נפרד מעבודת השב"ס. "מחויבים אנו להביט ליום השחרור של כל כלוא ולייצר עבור החברה הישראלית הזדמנות לקלוט אותם", אמרה.

ראש הממשלה נתניהו בירך את הנציבה הנכנסת ואמר כי "ניווטת את המערכת בצניעות ורגישות ועשית עבודה חשובה מאוד בנושא המסתננים. שירות בתי הסוהר הוא מרכיב מרכזי של חברה שומרת חוק. אנשי ונשות השב"ס נמצאים בקו הראשון של המאבק בטרור. אלו לא רק חומות, גדרות תא ומנעול. אתם עובדים מסביב לשעון עם הרבה נשמה בעבודה שכרוכה בסיכון אישי והחברה הישראלית חייבת לכם רבות".

השר לביטחון פנים גלעד ארדן בירך גם כן ואמר: "המינוי של עופרה מעביר מסר שאין תקרת זכוכית. קצין טוב יתקדם".

הנציב היוצא פרנקו בירך את מחליפתו בתפקיד: "בשירות בתי הסוהר משרתות 1,700 נשים, 40% מהן קצינות. אדוני ראש הממשלה והשר ארדן בחרתם נכון. אין ספק שעפרה תדע להוביל את הארגון בשנים הקרובות. אני מודה לנתניהו ולשר הקודם יצחק אהרונוביץ' על האמון שנתנו בי ולשר ארדן על שיתוף הפעולה".

גונדר עפרה קלינגר נולדה בשנת 1962, היא בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת ת׳׳א ותואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה. נשואה ואם לשלושה ילדים ומתגוררת ביהוד.

קלינגר התגייסה לשירות בתי הסוהר בשנת 1989. במשך 26 שנות שירותה בשב"ס, היא ביצעה שורה של תפקידים בכירים. בין השאר כיהנה כראש מחלקת האסיר, ראש מחלקת סגל, ראש חטיבת הכליאה וראש אגף האסיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר