הדר בוכריס הי"ד

הנרצחת כתבה בוואטסאפ: "אנחנו חייבים משיח עכשיו"

"הבנתי את זה: חייבים משיח עכשיו! אני חושבת פשוט שהוא חייב לבוא, עם ישראל לא יכול לסבול יותר" כתבה בוואטסאפ הדר בוכריס לאחר ששמעה על פיגוע בישראל. אתמול היא נרצחה על ידי מחבל ערבי בגוש עציון. שליח חב"ד בהודו: "היא רצתה לחיות חיים של אמת" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ההודעה ששלחה הדר לקבוצה. ברקע: זירת הרצח (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)

רק לפני שבועיים חזרה ארצה הדר בוכריס הי"ד מטיול של חצי בהודו, ואמש (ראשון) היא נרצחה בפיגוע בצומת גוש עציון. חברותיה מספרות כי בזמן ביקורה בהודו, היא שמעה על הפיגועים בישראל וכתבה בקבוצת הוואטסאפ "אולפנת חב"ד פושקר": "תקשיבו הבנתי את זה: חייבים משיח עכשיו! אני חושבת פשוט שהוא חייב לבוא! כי עם ישראל לא יכול לסבול יותר! פשוט לא יכול". הלווייתה יצאה בשעה 15:00 מבית העלמין הר המנוחות בירושלים.

כשעזבה את הודו, בוכריס הודתה לשליח חב"ד המקומי שימי גולדשטיין ורעייתו על האירוח, והשאירה מכתב תודה: "תודה ענקית על הכלה והקשבה, על אוכל טעים ומזין, פינוקים ושתייה חמה (בזכותכם עליתי שני קילו), על לימוד מעמיק. לימדתם אותי המון, חידשתם לי המון, ואין ספק שהשארתם טעם של עוד ב"ה".

הדר בוכריס, מימין (באדיבות המצלם)

"הייתם לי למשפחה ל-3 שבועות מדהימים" כתבה הדר, "האמונה החזקה וחסרת הפשרות שלכם, אשריכם! זה מעורר השראה ולא מובן מאליו כלל, בטח לא בימינו. אני מברכת אתכם שהקב"ה והרבי ימשיכו לתת לכם כוחות להיות כאן כמה שצריך, והלוואי שניפגש כולנו שבת הבאה בארץ יחד עם כל עמ"י ומשיח צדקנו. מעריכה אתכם מאוד וכבר מתגעגעת". את המכתב היא חתמה "הדר (זאת עם העוגות)" והוסיפה: "אף על פי שיתמהמה, עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא".

שליח חב"ד בהודו שימי גולדשטיין סיפר בשיחה עם "כיכר השבת" כי מדובר ב"בחורה שהגיעה לטייל בהודו ומהרגע שנכנסה לבית חב"ד היא הפכה לחלק מהבית. ישבה ולמדה במדרשה ובמקביל לא הפסיקה לעזור".

זירת הפיגוע בו נרצחה הדר (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
(צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)

לדבריו: "היא דיברה כל הזמן על הרצון לחיות חיים של אמת, חיים של עשיה למען עם ישראל". השליח הוסיף כי "בבית חב"ד היא תרמה מכל הטוב שבה. עם החיוך התשובה שלה היא ניגשה אלי ושאלה, אפשר לאפות עוגה, ככה לפנק את החבר'ה?".

"עם הילדים היה לה חיבור מיוחד. באחד הפעמים היא אמרה לנו בהתרגשות, מתי אהיה כבר אמא? יש לי הרבה מה לתת לילדים" מספר גולדשטיין.

המכתב שהדר שלחה לבית חב"ד (סריקה)

אמש התכנסו חברותיה במדרשה בבת עין, שוחחו והעלו זיכרונות. במקביל התקיימה הפגנה שקטה של כמה עשרות תושבים בצומת גוש עציון.

בוכריס נפטרה מפצעיה לאחר שנדקרה ונפצעה קשה בפיגוע הדקירה שאירע מוקדם יותר בטרמפיאדה בצומת גוש עציון. חייל מגדוד שמשון ירה במחבל וחיסל אותו. משירות הביטחון הכללי נמסר כי המחבל הוא עיסאם ת'וואבתה בן 34 מבית פג'אר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר