תיקון חוק הגיוס

לפיד: המטרה - שהחרדים יראו לאנשיהם איך הם הכניעו את הממשלה

ההצבעה הצפויה על תיקון חוק הגיוס היום בכנסת גוררת כצפוי התקפה מצדו של יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד שטוען כי מטרת תיקון החוק היא שהחרדים יראו שהצליחו להכניע את הממשלה (חדשות)

(צילום וידאו: באדיבות המצלם; תמונה: יונתן זינדל - פלאש 90)

מליאת הכנסת צפויה להצביע הערב (שני) על תיקון חוק הגיוס מה שגורר, כצפוי, התקפה מצדו של יו"ר 'יש עתיד' חבר-הכנסת יאיר לפיד, נגד שרי הקואליציה ונגד חברי הכנסת החרדים.

בפתח ישיבת הסיעה, אמר לפיד כי "ביום ביטחוני עמוס ושבוע ביטחוני עמוס, בזמן שיש לוויות ואנשים מובלים לבתי החולים וכוחות הביטחון מתוחים באמת עד קצה גבול היכולת, דווקא ביום הזה כנסת ישראל תצביע היום נגד חיילי ולוחמי צה"ל".

"ביבי, בנט, שקד, בוגי והליכוד והבית היהודי יגידו לחיילי וללוחמי צה"ל אתם פראיירים, אתם תמשיכו להילחם ולהגן עלינו מהדוקרים כי לכם אין מפלגה שתשחרר אתכם מזה", אמר לפיד.

לפיד סיפר כי בדיון בוועדת חוץ וביטחון של הכנסץ הקואליציה הפילה שתי הצעות חוק, האחת של חברת הכנסת שרן השכל מ'הליכוד' שיהיה תקציב וצוות שיעסוק במניעת הסתה נגד חרדים שמתגייסים והשניה של חבר הכנסת אלעזר שטרן מ'יש עתיד' שתהיה תמיכה כספית לצעירים חרדים שמתגייסים לצה"ל.

"חברי הכנסת החרדים הכריחו את הקואליציה", האשים לפיד, "אני מניח שזה הפעם הראשונה אי פעם בהיסטוריה של מדינת ישראל, להצביע נגד תוספת כספית לצעירים חרדים, כי מה שהיה חשוב להם זה לא לעשות חוק טוב, מה שהיה חשוב לקואליציה זה להוכיח שהם נכנעו ללא תנאי, שאין שום בעיה ומה שיבקשו מהם הם יעשו",

לפיד המשיך ותקף: "ההסבר שלהם, ההסבר של ראש ממשלת ישראל ושל נפתלי בנט ושל בוגי יעלון זה תראו בכנסת הקודמת יש עתיד הכריחו אותנו לעשות את חוק השוויון בנטל, ובכנסת הזאת החרדים מכריחים אותנו לבטל את השוויון בנטל כי לנו אין שום ערכים. אין לנו ערכים משלנו, אין משהו שאנחנו מאמינים בו, אין משהו שאנחנו חושבים שהוא טוב או חשוב למדינת ישראל, יש רק השאלה מה נוח עכשיו בקואליציה.

"זו פשיטת רגל בכל כך הרבה צורות ותחומים שאין דרך אפילו להתחיל לתאר אותה, אבל רק שיהיה ברור לכולכם הרעיון הוא לא לתקן את החוק, הרעיון הוא לא לסייע לצעירים חרדים, הרעיון הוא שלחרדים יהיה ברור ויוכלו להראות לאנשיהם איך הם הכניעו את ממשלת ישראל ללא תנאי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר