פרטי החקירה

המחבלות במחנה יהודה: תלמידות בית ספר בנות 14 ו-16

מחקירת המשטרה עולה כי שתי מחבלות, בנות 14 ו-16, ככה"נ תלמידות בית ספר, עלו מכיוון הטורים לעבר השוק כשהן חמושות במספריים תואמים וביצעו את פיגוע הדקירה עד שנורו • צפו (בארץ)

(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

פיגוע הדקירה שאירע הבוקר (שני) בכניסה לשוק מחנה יהודה בוצע על-ידי שתי מחבלות ערביות בנות 14 ו-16, תלמידות בית ספר, כך עולה מחקירה ראשונית.

מהחקירה עולה כי המחבלות עלו רגלית מאזור הטורים לכיוון שוק מחנה יהודה. תחילה השאירו אחריהן את התיקים בסמוך לטורים, אך לאחר שאזרח הערי להן על כך הן אספו את התיקים ועלו לכיוון השוק.

בדרכן לשוק התעכבו שתי המחבלות בתחנת הסעה של הרכבת הקלה, ככל הנראה בחיפוש אחר קורבן, כאשר גם בהמתנה זו הן משתחררות מתיקיהן.

לאחר שהגיעה הרכבת והנוסעים עלו הן המשיכו בהליכתן לאורך רחוב יפו שם ביצעו את פיגוע הדקירה.

מהמשטרה נמסר כי מדובר במחבלות קטינות בגילאי 14 ו-16, ככל הנראה תלמידות בית ספר, זאת לאחר שבתיקיהן נתפסו מחברות וספרי לימוד, שהגיעו חמושות במספריים תואמים. המשטרה חוקרת מהיכן הן רכשו את המספריים.

המחבלות הספיקו לדקור בפלג גוף עליון, גבר ערבי מבוגר כבן 70 תושב השטחים שנפצע ופונה במצב קל לבית החולים וניסו לדקור נוספים.

חבלן משטרה שהבחין בפיגוע קרא להן לזרוק את כלי הנשק ומשלא נענו ביצע ירי מדוייק שהביא לסיום של האירוע ובכך מנע פגיעה בחיי חפים מפשע נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר