המדריך המלא לצילום נכון ואסתטי של אוכל

8 טיפים קלים אך חשובים שלמדנו מאינסטגרם על צילום יפה ואסתטי של אוכל בסמארטפון. לפני שהסופגניות פורצות לחיינו במגוון צורות וגדלים, שננו את המדריך הבא והמחמאות לא יפסיקו לזרום (מדריך, סטייל)

זה לא מסובך אם נצמדים לכללים. צילום אוכל (צילום: shutterstock)

תגידו גבינה: 8 טיפים קלים אך חשובים שלמדנו מאינסטגרם על צילום יפה ואסתטי של אוכל בסמארטפון. לפני שהסופגניות פורצות לחיינו במגוון צורות וגדלים, שננו את המדריך הבא והמחמאות לא יפסיקו לזרום.

@ALICE_GAO

כבו את הפלאש

נורת ה-LED החזקה שאחראית לפלאש, מחרבת את תמונת האוכל ומאירה את המזון באופן מלאכותי ולא נעים לעין. ביום, צלמו את המנה בסמוך לחלון שמכניס אור שמש טבעי, ובלילה, האירו את האוכל בפנס של סמארטפון אחר או כל תאורה רכה אך ממוקדת אחרת.

@NICOLE_FRANZEN

צלמו מלמעלה

כוונו את המצלמה לזווית ישירות מעל האוכל. ממעוף הציפור, התמונה מרתקת יותר, והמנות מודגשות וברורות.

@GIMMESOMEOVEN

אל תחששו לערוך

עם כל הרצון הטוב והתאורה הנהדרת, לא כל התמונות יוצאות מוצלחות. בשביל זה נועדו תוכנות העריכה והפילטרים. אל תגזימו, אך ערכו קלות את הרוויה, הגוון, טמפרטורת הצבע, הצללים, הבהירות וחדות התמונה לתוצאה אופטימלית משכנעת.

@ALIFEWORTHEATING

צלמו מהר

צלמו ברגע שהמזון מוגש לשולחן, מלבד העובדה שאנשים עלולים להתנפל עליו ולא יישאר לכם מה לצלם, העשבים המקשטים אותו עלולים לקמול, הגבינה תראה שמנונית יותר, הגלידה תימס, הבנתם את העיקרון.

@JULIESKITCHEN

מפיות לבנות מחוללות פלאים

מפיות בד לבנות או מפיונים חד פעמיים יכולים לשמש מחזירי אור, להבהיר את הפריים ולמנוע אזורים כהים מידי. הם גם מסייעים בריכוך אור קשה מידי. אם אתם בבית, תוכלו לפרוש סדין לבן על החלון (במקום וילון) כדי להשיג את אותו אפקט.

@FOODESS

העדיפו ניגודיות מינימליסטית

כלומר, כמה שפחות פריטים בתמונה, אך ניגודיות צבעים שתמקד את עיני הצופים במזון. כי לפעמים פחות זה יותר.

@FOODESS

צרו אווירה

הסטיילינג הוא חלק חשוב ביצירת תמונת מזון אסתטית ויפה. תנו לארוחה 'לספר סיפור'. קרש חיתוך, סכין מקצועי, עשבים ירוקים טריים ומפיות מעוצבות יעזרו לכם להשיג את המטרה הזו בקלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר