נעצר בשבת כי לא טלטל

צעיר חרדי התלונן במח"ש: שוטרים הכו אותי במהלך מעצר

צעיר חרדי התלונן במח"ש כי נעצר בשבת לאחר שלא נשא תעודת זהות בשל קדושת השבת. לדבריו השוטרים הכו אותו, וגם לאחר שהוכנס לניידת הוא הוכה ובתא המעצר נקשר לעמוד (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין כל קשר לנאמר בכתבה (צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל - פלאש90)

צעיר חרדי ממרכז הארץ נעצר בשבת לפני כשבועיים, לאחר שנחשד כי תקף שוטרים, אך כעת הוא הגיש תלונה למחלקה לחקירות שוטרים וטען כי השוטרים הכו אותו על לא עוול בכפו.

האירוע התרחש בתחילת החודש, הצעיר עשה את דרכו מבית הכנסת לביתו כשבחוץ ירד גשם זלעפות. כשהגיע לאזור ביתו ניגש אליו שוטר ודרש ממנו תעודת זהות, אולם הסברו כי בשל קדושת השבת אין ברשותו את התעודה, לא עזר והשוטרים, כך לטענתו, הכו אותו.

בתלונה שהגיש למחלקה לחקירות שוטרים ומתפרסמת באתר וואלה!NEWS, טען הצעיר כי השוטר שביקש ממנו תעודת זהות סטר לו בפניו. לאחר מכן השוטרים העלו אותו לניידת המשטרה.

אלא שבזה לא הסתיימה מסכת ההתעללות שמפרט הצעיר החרדי, לדבריו השוטרים העלו אותו לניידת ולקחו אותו לתחנת המשטרה ובדרך המשיכו להכותו, כשגם במעצר הוא סבל מהתעללות.

הצעיר טען עוד כי השניים איימו עליו כי יקשרו אותי לעמוד ומאוחר האיום הפך למציאות כשהשוטרים אזקו אותו לעמוד, כשהם ממשיכים להכותו.

כתוצאה מכך הצעיר נפל על הרצפה וחש כאבים עזים בידו. אולם רק לאחר שעות שבהן התלונן על כאבים, פונה הצעיר לבית חולים שם גובסה ידו ואובחנו שברים.

בית המשפט הורה לשחררו לביתו למרות בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

מדוברות משטרת מחוז תל אביב סרבו להגיב. ממח"ש נמסר כי התלונה אכן התקבלה והיא נבדקת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר