מאות בהלווית הנרצח

"אני כל כך גאה להיות האבא של עזרא שוורץ"

ערוץ הטלוויזיה wbz תיעד את הלוויתו של עזרא שוורץ שנרצח מירי של מחבל בגוש עציון. האב ספד: "איזה חיים נפלאים היו לו, אני כל כך גאה להיות האבא של עזרא שוורץ". צפו בווידאו (חדשות, בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: wbz)

גם בארה"ב סיקרו את הפיגוע הקשה שאירע בשבוע שעבר בו נרצח עזרא שוורץ הי"ד סמוך לצומת גוש עציון, זאת כשחזר מחלוקת אוכל לחיילים. ערוץ הטלוויזיה wbz סיקר את מסע הלווייתו בארה"ב.

מכרה של המשפחה, ג'סיקה שרייבר, אמרה בבכי לכתבים מחוץ לבית ההלוויות כי "כל החיים היו לפניו ומישהו גנב את החיים ממנו. הם פשוט לקחו את זה ממנו. זו לא הייתה תאונה, זה העניין. זה היה בכוונה והוא במקרה היה שם. זה לא פייר, הוא רק בן 18 וכל החיים היו לפניו".

משתתף נוסף בהלוויה אמר כי "זה מאוד קשה. הטרור משפיע על כולם. זה לא רק פריז". אחרת סיפרה של עזרא הי"ד: "אני יודעת שהוא אהב את ישראל ואני יודעת שהוא אהב את היהדות".

בהלוויה נכחו מאות רבות של בני אדם, ורבים נוספים נאלצו להישאר מחוץ לבית הלוויות ולשמוע את ההספדים בגשם שוטף, זאת מאחר ובית ההלוויות עצמו היה עמוס עד אפס מקום.

"זה מאוד עצוב וטראגי מה שקרה" אמר אחד המלווים. מלווה אחרת סיפרה, "אני נוסעת לישראל עוד כמה שבועות וזה מאוד מפחיד. אני לא יודעת אם עדיף לשכור רכב, להשתמש באוטובוסים או האם כדאי בכלל לעזוב את הבית. זו הרגשה מפחידה".

האב ספד לבנו בבכי: "הוא אהב להיות בישראל. איזה חיים נפלאים היו לו, אני כל כך גאה להיות האבא של עזרא שוורץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר