אנטישמיות בלוס אנג'לס: "תחזרו לאושוויץ יהודים מטונפים"

אישה יהודיה מספרת כי הותקפה מילולית על ידי אנטישמי כשיצאה מסעודת שבת בדרכה לביתה בליל שבת האחרון. התוקף צעק: "תחזרו לאושוויץ, יהודים מטונפים!" ונמלט. "היינו מופתעים" (בעולם)

אילוסטרציה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

אנטישמיוות חובקת עולם: אשה הותקפה לפני כיומיים בלוס אנג'לס על ידי תושב מקומי שקרא לעברה קריאות אנטישמיות, כך מדווח הפורום לתיאום המאבק באנטישמיות.

על פי הדיווח של המותקפת, בליל שבת האחרון, לאחר שהשתתפה בסעודת ליל שבת, היא יצאה לביתה בשכונת Pico-Robertson בלוס אנג'לס, שם מתגוררת קהילה יהודית גדולה עם בתי כנסת רבים. אדם שנסע בג'יפ פתח את החלון וקרא לעבר האשה קריאות אנטישמיות קשות.

על פי הדיווח, התוקף האנטישמי קרא לעבר היהודייה: "תחזרו לאושוויץ, יהודים מטונפים!". הצעירה שהותקפה סיפרה כי "היינו מופתעים מדי להגיב - זה קרה כל כך מהר, ואז הוא נעלם. אני גרה פה כבר שנתיים וזו הייתה הפעם הראשונה שחוויתי אירוע אנטישמי בשכונה הזו".

לפני ימים ספורים הודיעה משטרת מחוז ברנדרבורג שבמזרח גרמניה הודיעה כי עצרה לחקירה שתי נשים מקומיות, לאחר שהשתיים שברו את חלונות בית הכנסת היחיד בעיר קוטובוס שבמחוז ברנדרבורג.

על פי החשד, שתי הנשים שברו את חלונות בית הכנסת לאחר ששתו כמויות גדולות של אלכוהול, כשהמניע הוא ככל הנראה אנטישמי. נבדק החשד אם הנשים משתייכות לקבוצות ניאו נאציות באזור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר