לפיד פנה לאדלשטיין: אורן חזן לועג לנכות של ח"כ אחר, תזרוק אותו מפה

לאחר אישור תיקון חוק הגיוס, פנה יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין וטען כי אורן חזן לועג לחה"כ קארין אלהרר בשל נכותה. "צריך לזרוק אותו מפה. תעיף אותו מהמליאה" (אקטואליה)

לפיד וחזן במליאה, אמש (צילום וידאו: ערוץ הכנסת; תמונה: יונתן זינדל - פלאש 90)

רגעים ספורים לאחר אישור תיקון חוק הגיוס במליאת הכנסת, פנה יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בתלונות נגד ח"כ אורן חזן.

לטענת לפיד, חזן יושב ולועג לנכותה של חברת הכנסת קארין אלהרר, וזאת בפעם השניה בתוך שבוע, ועל אדלשטיין כיו"ר הכנסת להרחיקו מהמליאה.

הפעם הראשונה הייתה לפני כמה ימים כשחזן האשים את אלהרר בהצבעה כפולה, אלא שהתברר כי בשל נכותה היא ביקשה עזרה בהצבעה מח"כ עיסאווי פריג'. בעקבות כך ראש הממשלה התנצל בפני חה"כ אלהרר.

אמש, לפי הדיווחים, חזן הקניט את אלהרר ושאל אותה אם היא צריכה שעיסאווי יעזור לה.

בעקבות כך, ניגש לפיד ליו"ר הכנסת ודרש ממנו להרחיק את חזן. "יושב חבר כנסת אחד, לועג באופן קונסיסטנטי לנכות של חבר כנסת אחר, אתה לא יכול לא לעשות משהו. הוא יושב שם וצוחק עליה", אמר לפיד.

אדלשטיין השיב: "יש לי איזה בעיה". לפיד השיב לאדלשטיין כי תוגש תלונה נגד חזן והוסיף: "אבל צריך לזרוק אותו מפה. תעיף אותו מהמליאה", כשהוא מציין בפניו כי הוא יושב הראש ואין לו למי לפנות.

אורן חזן הגיב בחשבון הטוויטר שלו לדברים וכתב: "לפיד ובוז'י מתחרים בבכיינות. יהיר (יאיר לפיד) שהתבוסות הליליות לא עושות לו טוב רץ להתבכיין עלי ליו"ר הכנסת: 'תוציא אותו.. תוציא אותו..' יש למישהו טישו?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר