תיקון חוק הגיוס

מוזס נגד הפלג הירושלמי: "לא יכולים להכתיב לנו כיצד לנהוג"

בבוקר שאחרי אישור חוק הגיוס אומר ח"כ מנחם אליעזר מוזס ל"כיכר השבת" כי כל חברי המועצת הורו להצביע בעד החוק ותוקף את ח"כ עפר שלח: "הוא חצוף מחוצף, זו נבזות ממש" (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ מנחם אליעזר מוזס (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בבוקר שאחרי אישור התיקון לחוק הגיוס בקריאה שניה ושלישית במליאת הכנסת, ברוב של 40 חברי כנסת לעומת 36 מתנגדים, אומר יו"ר סיעת 'יהדות התורה, ח"כ מנחם אליעזר מוזס כי בחסדי שמים הגזירות בוטלו.

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר מוזס: "לפני שנתיים קרענו קריעה באולם המליאה ואתמול בחסדי שמיים ביטלנו את הגזירות שבגינם קרענו את אותה קריעה".

מוזס מתייחס בדבריו לנאומו של ח"כ עפר שלח (יש עתיד) במליאת הכנסת ואומר: "התקשורת מצטטת דווקא את דברי ח"כ עופר שלח מיש עתיד זאת מתוך חמש דעות של דיונים שאמר שלא ראה במבצע צוק איתן אף אחד מהח"כים החרדים שמבקרים את הפצועים".

"הוא חצוף מחוצף, שיטול קורה מבין עיניו", מטיח מוזס, "אנחנו החרדים הראשונים שמגיעים לבקר חולים ופצועים. מי הם כל ארגוני החסד שרואים בשטח ובבתי חולים, ארגוני ההצלה וזק"א וכל ארגוני החסד. זו נבזות ממש".

מוזס מוסיף ואומר כי "עצם ההישג אמש הוא שכפי ששמעתי מאחד מגדולי ישראל חברי מועצת גדולי התורה שכל מה שאפשר לדחות עדיף לדחות. כיוון דאידחי דאדחי. אנחנו פועלים תמיד לפי הכלל שאקדומי פורענות לא מקדימים".

"אנחנו שאמונים על מועצת גדולי התורה אין לנו אלא את דבריהם שאמרו לנו להצביע בעד החוק וגדולי ישראל רואים תמיד למרחוק", אומר מוזס.

מוזס מתייחס לאנשי 'הפלג הירושלמי' המתנגדים לשינוי החוק ואומר: "בוודאי אלו שלא הצביעו לנו בבחירות וירדנו בכוחינו, הכוח החרדי, לא יכולים להכתיב לנו איך להתנהל וכיצד לנהוג. אולי אילו היו מצביעים והיה לנו 8 מנדטים היינו משיגים יותר בכל המישורים".

בנוגע לשמועות על חילוקי דעות במועצת גדולי התורה, אומר מוזס כי אינו יודע מה מקור השמועות. "היו דיונים מעמיקים ופוריים אולם בסופו של דבר החלטת המועצת התקבלה פה אחד וכולם הסכימו. אין בעד ונגד. כולם הורו להצביע בעד החוק. אני וכל חברי הכנסת מקיימים את מצוות ועשית וכל אשר יורוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר