סיפורה של טלי סליפקין: "חיבקתי את ביתי והיא ולא זיהתה אותי"

סיפורה של טלי סליפקין מתחיל בשיחת טלפון אחת בה נאמר לה כי ביתה קיבלה מכה בראשה. אך אז, התברר כי המכה כלל לא פשוטה. הילדה צרחה ובכתה ולא זיהתה את אימה. כאן החל מסע מפרך של טיפולים, מלווה בחרדה ואי וודאות. כל הזמן הזה, צוות לאומית שירותי בריאות וד"ר רוזנבאום ליוו את המשפחה והיוו עוגן (בריאות)

שושי מילר | מקודם |
טלי סליפקין עם ביתה (צילום: אלבום משפחתי )

מכה קטנה בראש, ומסע רפואי זה הספיק כדי לגרום לביתה של טלי סליפקין שלא לזהות את אימה. המכה הקטנה בראש פתחה תקופה של טיפולים, חרדות וחוסר וודאות. בכל הזמן הזה, היו אלה צוות 'לאומית שירותי בריאות', וד"ר רוזנבאום בראשם שהיוו עוגן בסערה, "עליתי לארץ לפני 14 שנה", מספרת טלי "הבת שלי חביבה, חמודה ומתוקה, הייתה אצל חברה שלה ונפלה על הראש". טלי הגיעה במהירות למקום והרימה את ביתה שהייתה בהיסטריה של ממש, "היא צעקה ובכתה ושאלה כל הזמן, 'איפה אמא איפה אמא', כשכל הזמן הזה היא הייתה בידיים שלי" היא מתארת.

"אחד השירותים שאנחנו נותנים פה, בבית שמש, הוא "24/6". אם שמשהו קורה בשעות שהסניפים סגורים, הלקוחות יכולים להתקשר ישר אלינו". מסביר ד"ר רוזנבאום, שטיפל בילדה.

"אז מיד התקשרתי לד"ר רוזנבאום" ממשיכה טלי ומספרת, "כשהוא שמע שהילדה לא מזהה אותי, הוא אמר להביא אותה מיד לקופת החולים".

כשהילדה הגיעה לקופת החולים, ד"ר רוזנבאום שזיהה מתיאורה של טלי שמדובר במצב לא פשוט בכלל, התפנה מכל עיסוקיו וניגש לבדוק את הילדה, "עשינו בדיקה מעמיקה. בבדיקה ראינו שאין שיפור והילדה עדיין מבולבלת מאוד. התקשרנו במהירות למד"א והזמנו אמבולנס בכדי שזה יפנה את הילדה מידית לבית החולים".

"אחרי שהילדה פונתה לבית החולים, כל הזמן הייתי בקשר רצוף עם ד"ר רוזנבאום" מספרת טלי, "כל הזמן התייעצתי אתו מה כן לעשות ומה לא. היית הרבה יותר רגועה בגלל שידעתי שאני יכולה להתקשר או לשלוח הודעה לד"ר רזונבאום בכל עת".

ואכן ד"ר רוזנבאום המשיך להיות מעורב מאוד בטיפול בילדה גם אחרי שכבר הועברה לטיפול בבית החולים, "דיברתי עם הרופאים כשהילדה הייתה במיון וגם לאחר מכן בתקופת האשפוז". ד"ר רוזנבאום מסביר כי ההתעניינות יוצאת הדופן הנה הסטנדרט בסניף. ויותר מכך, "אם יש צורך אנחנו הולכים לבתי החולים לראות את המטופלים שלנו, אנחנו כל הזמן בקשר עם המטופלים דרך האימייל או טלפון. מאוד אכפת לנו מהם, וההתנהגות הזו מעבירה את המסר, אני חושב שזה נותן לכל אחד מהלקוחות את ההרגשה שמאד מאד אכפת לנו ממנו".

"היום, ברוך ה', מצבה של ביתי בסדר גמור", אומרת טלי ומבקשת לסיום להכיר תודה ל-"לאומית שירותי בריאות" ולד"ר רוזנבאום, "אני רוצה להכיר הרבה טוב ולהגיד תודה לד"ר רוזנבאום מלאומית, הוא עזר לנו בתקופה שהייתה מפחידה מאוד בשבילנו".

• • •

במסגרת מהפכת השקיפות של לאומית שירותי בריאות, גב' טלי סליפקין נתנה לד"ר רוזנבאום את הציון 95 .

מהיום, אתם יכולים לראות מה לקוחות לאומית חושבים על הרופאים, האחיות והשירות בכל סניף וסניף של לאומית ברחבי הארץ.

לחצו כאן כדי לראות מה הדרוג שקיבל סניף לאומית בעיר שלכם >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר