ברקע גל הטרור

מפקד מחוז ש"י שלומי מיכאל פורש מהמשטרה אחרי 9 חודשים בתפקיד

על רקע גל הטרור המשתולל, הודיע היום מפקד מחוז ש"י במשטרה, ניצב שלומי מיכאל כי הוא פורש מהמשטרה, זאת תשעה חודשים בלבד אחרי שנכנס לתפקידו. "אין לי שלדים בארון", אמר (משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מיכאל קרמר - ynet)

שוב פרישה מפתיעה במשטרה: מפקד מחוז ש"י במשטרה ניצב שלומי מיכאל הודיע על פרישתו מהארגון, זאת ברקע גל הטרור הרצחני המשתולל.

פרישתו מגיעה תשעה חודשים בלבד אחרי שנכנס לתפקידו, במחוז הרגיש והמורכב, שבחודשים האחרונים התלהט עוד יותר, עם פרוץ גל הטרור.

את ההודעה על הפרישה מסר מיכאלי בכנס קציני משטרה, בדבריו לא הסביר הקצין הבכיר מה עומד מאחורי החלטתו אך הבהיר כי "אין לו שלדים בארון".

קצינים במשטרה עמם שוחח המפקד טענו, כי החלטתי נובעת בשל סיבות אישיות, אולם גוברת הערכה כי חשש שמפכ"ל המשטרה הבא רוני אלשיך לא יקדמו.

מדובר בפרישה הראשונה משורות המשטרה, מאז מנויו של המפכ"ל הנכנס רוני אלשיך, כאשר הערכה היא שעם כניסתו לתפקיד בצורה רשמית, בכירים נוספים יפרשו.

ממיכאל נמסר: "קיבלתי החלטה אישית לפרוש בתום 33 שנים של שירות משמעותי ומאתגר במגוון תפקידים. אני מוקיר את הזכות שניתנה לי להשפיע על חיי האזרחים בישראל ולתרום לבטחונם ומודה לכל שותפיי לדרך. אני מאחל הצלחה לארגון החשוב ובטוח כי המפכ״ל הנכנס יוביל את הארגון בבטחה ובהצלחה״

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר