על אכילת אוכל כשר בכל מקום ובכל מצב...

מתכננים נסיעה לחו"ל, הכרטיסים מוכנים, המזוודות ארוזות ועל האוכל כבר חשבתם? האם להביא איתכם קוספאות שימורים לחו"ל או ללכת לחפש מסעדות כשרות ביעד הנחשק? כל הטיפים מרוכזים במאמר

(פיקסביי)

איך ניתן להקפיד על כללי הכשרות במהלך טיולים בחוץ לארץ?

יש הרבה דרכים בהם אנחנו יכולים להקפיד על כללי הכשרות במהלך טיולים בחוץ לארץ. כאשר אנחנו מטיילים בחו"ל אנחנו יכולים או להביא אוכל כשר מהארץ או לאכול במסעדות כשרות. לשתי האופציות – מסעדות ואוכל מהארץ יש גם יתרונות וגם וחסרונות. כאשר אנחנו מביאים אוכל כשר מהבית אנחנו יכולים להביא רק אוכל יבש או בקופסאות שימורים – שהוא פעמים רבות לא טעים מאוד, לא טרי ולא טעים, אבל אנחנו יכולים להיות בטוחים במאה אחוז שהוא כשר. כאשר אנחנו אוכלים במסעדות כשרות בחוץ לארץ אנחנו לא תמיד יכולים למצוא מסעדות כשרות איכותיות או מסעדות כשרות בכלל. אנחנו לוקחים סיכון כאשר אנחנו לא מביאים אוכל מהארץ כי אז לא בטוח שנמצא במדינה בה אנחנו מטיילים מסעדה כשרה.

למה חשוב לשים לב גם בטיול בחו"ל לזמני כניסת השבת והחגים?

כאשר אנחנו מטיילים בחוץ לארץ חשוב שנשים לב לזמנים השונים. עלינו לשים ולהתעדכן מראש בהבדלי השעות ובמועדי זריחת השמש ושקיעתה בשביל שנוכל להתארגן בצורה נכונה עם התפילות שלנו ועם זמני כניסת השבת. כאשר אנחנו יוצאים לטיול בכל מקום בעולם כמו טיול לקובה טיול לפרו, טיול למקסיקו או טיול לניו-יורק או פריז אנחנו צריכים לדעת מראש מתי נכנסת ויוצאת השבת ומתי עלינו להתפלל את התפילות השונות.

האם ניתן גם לאכול כשר בטיול שלנו וגם ליהנות?

כאשר אנחנו מטיילים בחוץ לארץ ובוחרים שלנו על אכילת אוכל כשר אנחנו יכולים בהחלט ליהנות. בכל מקום בעולם אפילו בסוף העולם במהלך טיול בקובה או באירלנד או בארגנטינה תמצאו בית חב"ד ואנשים אשר ישמחו לעזור לכם לאכול אוכל כשר איכותי וטעים. בית חב"ד הוא מקום בו אנחנו יכולים להתפלל ולשמור על כל מצוות היהדות בחגים או בשבתות. אנחנו יכולים לבחור גם לראות את העולם ולהגיע למקומות רחוקים וגם לשמור אמונים ליהדות שלנו ולאמנות האישיות שלנו. כאשר נטייל נוכל לצבור חוויות רבות שנזכור אותן למשל זמן רב מאוד. הטיולים שלנו יכולים פעמים רבות להיות מרגשים יותר דווקא בגלל ששמרנו על האמונה הדתית שלנו ולא וויתרנו עליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר