אורן חזן מגיב: מעולם לא פגעתי או לגלגתי על הנכות של חה"כ אלהרר

ח"כ אורן חזן שהואשם כמי שלעג לחברת הכנסת קארין אלהרר בעקבות נכותה, מגיב לטענות וטוען כי מדובר בשקר מוחלט וכי מעולם לא פגע או לגלגל על נכותה • הגרסה המלאה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אורן חזן (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

מגיב לטענות: לאחר שהואשם שלעג לחה"כ קארין אלהרר בעקבות נכותה, טוען ח"כ אורן חזן כי אלו שקרים וכי לא לעג לה מעולם: "שוב השמאל וחלקים בתקשורת מנסים לשקר ולהכפיש, אז הנה האמת במלוא הדרה: מעולם לא פניתי לח"כ אלהרר ואמרתי את הדברים שנכתבו עלי, זהו שקר מוחלט".

לדבריו: "כמי שבילה שני שליש מחייו בבתי חולים וכאח לנכה צה"ל, מעולם לא פגעתי או חלילה לגלגתי על נכות שלה או על נכות של מישהו אחר, מי שמכיר אותי יודע שזה רחוק ממני שנות אור וכמה שינסו לטפול זאת עלי זה לא יתפוס כי זה פשוט לא נכון. אני אישית מתנצל אם מישהו נפגע כתוצאה מהפרסומים השקריים הללו, לצערי הוטעתם".

ח"כ חזן מציג את הגרסא שלו להשתלשלות האירועים במליאה:

פני כשבוע, בהצבעות התקציב, בזמן שדעתה של ח"כ אלהרר היתה מוסחת, הצביע במקומה ח"כ אחר, עיסאווי פריג' ממפלגת מרצ. הסרטון של ההצבעה הכפולה נשלח אלי מהעיתונאי יוסי עטר שחשף זאת ואני הפניתי אותו ליו"ר הכנסת ולראש הממשלה.

"משום מה, בחרו חברי כנסת מהשמאל להראות כאילו אני יוצא נגד ח"כ אלהרר, שהיא במקרה גם נכה ולא נגד ח"כ פריג' שהצביע כפול.

"גם כששאלתי אתמול במליאה איפה ח"כ פריג' החליטו בתקשורת לשתול, פשוט כך, בפי מילים שלא נאמרו על ידי, כנגד ח"כ אלהרר, שאותה אני מאוד מוקיר ומעריך".

בסיום דבריו כותב חזן: "אז חברים, לא היה ולא נברא, ח"כ פריג' ביצע הצבעה כפולה, שלכאורה איננה חוקית, עד שיוכח אחרת, ובמקום להוכיח כי לא כך הוא כפי שרואים בסרטון, שהוא עשה זאת בהיסח דעת בזמן שהיא עסוקה בדברים אחרים, מאשימים את השליח.

"האמת היא אמת ועליה להיאמר גם אם איננה נעימה לאוזני אנשי השמאל והתקשורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר