בעקבות טענות להתנהגות לא נאותה: המשטרה צפויה לפתוח בבדיקה נגד ח"כ ינון מגל

על פי ההערכות, משטרת ישראל צפויה לפתוח בבדיקה נגד ח"כ ינון מגל מהבית היהודי, זאת בעקבות טענות שהועלו נגדו על התנהגות לא נאותה. מגל בפייסבוק: "מבקש סליחה מכל מי שנפגע" (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

חבר הכנסת ינון מגל (הבית היהודי), לשעבר העורך הראשי של אתר "וואלה!", עומד מאז שעות הבוקר (שלישי) במרכז סערה חדשה, כאשר עדויות שונות שפורסמו ברשת קושרות את שמו למעשים לא נאותים.

על פי ההערכות בשעות האחרונות, משטרת ישראל צפויה לפתוח בבדיקה כנגדו, זאת גם ללא שתוגש נגדו תלונה רשמית. מדובר בבדיקה שאינה רשמית, לאחריה יחליט היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין אם יש מקום לפתוח בחקירה פלילית רשמית.

מגל מצידו הגיב לטענות החמורות שעלו נגדו בין היתר מצד עובדות באתר "וואלה!" וכתב בדף הפייסבוק שלו: "ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני שהייתי חבר כנסת ולא הייתי חוזר עליהם כיום. אני מתנצל ומבקש את סליחתו של מי שנפגע. עם זאת, הייתי מצפה מידיד שנפגע ממני להגיד לי זאת ולא לפנות למחוזות השיימינג ברשתות החברתיות".

יו"ר המפלגה, השר נפתלי בנט, זימן את מגל לשיחה, זאת כאשר ברקע ישנם קולות רבים במפלגה שקוראים לפיטוריו.

שרת המשפטים איילת שקד, חברת מפלגתו של מגל, התייחסה לפרשה ואמרה כי "מדובר בדיני נפשות. זה תחום שקשור לדיני נפשות, משפחות עם ילדים. אני לא מכירה את הנושא כי הייתי היום בסיור במרחב הדרום. לכן לא אתייחס לנושא עד שאלמד אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר