התפתחות נוספת

הגר"צ גרינהויז: חתמתי נגד חוק הגיוס, אבל...

לאחר שהוקלט מכחיש כי חתם נגד תיקון חוק הגיוס, הגר"צ גרינהויז מסביר: חתמתי נגד החוק - אבל היו לי תנאים לגבי פרסום החתימה. המפרסמים לא ידעו על כך ולכן אמרתי שהיה זיוף. המכתב (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"צ גרינהויז (באדיבות המצלם)

התפתחות נוספת בנוגע לחתימתו של הגר"צ גרינהויז, ראש כולל ברכסים, על מכתב ראשי ישיבות המזוהים עם הפלג הירושלמי נגד חוק הגיוס המתוקן: לאחר שמספר ראשי ישיבות חתמו כנגד אישור החוק המתוקן ומכתבם אף פורסם בעיתון "הפלס", פרסם "כיכר השבת" הקלטה בה נשמע הגר"צ גרינהויז טוען כי לא חתם כנגד החוק, אך מסתבר כי זו לא ההתפתחות האחרונה בסיפור.

הערב (שלישי) מפרסם הגר"צ גרינהויז כי חתימתו היתה אמיתית, אלא שהוא הציב תנאים מסוימים בעניין פרסום החתימה, תנאים שלא נודעו למפרסמי החתימה ב"הפלס".

העסקנים שפקדו את ביתו וקיבלו את חתימתו על המכתב, טענו לאורך כל הדרך כי החתימה הינה אמתית והציגו את המכתב המקורי כולל חתימתו בכתב ידו.

הגר"צ גרינהויז התבקש להבהיר את העובדות בעניין זה, וכתב אתמול מכתב מפורט בו אישר כי החתימה אמיתית ללא כל ספק, אלא שהמפרסמים בעיתון לא ידעו כי הציב כמה תנאים בעניין דרך פרסום דבריו.

במכתבו כתב הגר"צ גרינהויז בכתב ידו: "הנני להבהיר בזה שאמנם החתימה אמיתית, אבל פרסומה היה אמור להיות מותנה בתנאים מסוימים ושונים לגמרי, אשר בשוגג לא נודעו למפרסמיה, וזו הייתה כוונתי כשאמרתי שהיה זיוף"

"ומשמיא יצילנו משגיאות - היום אור לי"ג כסלו תשע"ו. צבי הירש גרינהויז" מסתיים המכתב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר