הצלחה שהכפילה את עצמה: "שַׁבָּת טִישׁ" ב'

סיפור חינוכי, אמרה על הפרשה, מסר חינוכי עקיף, מתוך סיפור מאלף או אמרה קולעת - כל זה ועוד הרבה, ללא הרבה מאמץ, הכל מוכן ומזומן • הספר שיעשה לכם את השבת (יהדות, ספרים)

(סריקה)

סיפור חינוכי, אמרה על הפרשה, מסר חינוכי עקיף, מתוך סיפור מאלף או אמרה קולעת - כל זה ועוד הרבה, ללא הרבה מאמץ, הכל מוכן ומזומן, ערוך לתפארת ומוגש בטוב טעם וחן, בצמד כרכי ספרי "שבת טיש".

"שבת טיש" כבר הפך מזמן להיות חלק בלתי נפרד מאלפי-אלפי בתים בישראל, ומדי שבוע מונח הוא אחר כבוד על שולחן השבת כבר מזמן עריכתו.

הספר משובב נפש ותמצאו בו שפע של סיפורי צדיקים מאלפים, פנינים ופרפראות על הפרשה, ימי הילולא של צדיקים ומעשיהם, פינות לשוניות, אירועים היסטוריים, מעשיות ואגדות המושכות את לבם של צעירי הצאן, מידות והליכות של גדולי ישראל, ועוד מדורים רבים וקבועים. והכל ערוך בכרך אחד, המכיל בתוכו את כל פרשות השנה החל מבראשית וכלה בפרשת וזאת הברכה ולאחריהן כל מועדי השנה.

הספר הראשון שיצא לאור בתחילת שנת תשע"ה, המוכר בגוון הכחול, זכה לאהדה רחבה בכל גווני הקשת. כעת מגיע הכרך החדש והמפואר של שבת טיש, בגוון בורדו, בו הובאו כל המדורים הקבועים והמוכרים באותה מתכונת, אך עם חומר חדש לחלוטין.

צמד הספרים ניתנים להשגה בחנויות הספרים המובחרות, במחיר השווה לכל נפש, במיוחד לרגל ימי החנוכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר