מיקרוסופט מציעה: מכשיר ביניים במחיר 150 ש"ח

ענקית התכנה האמריקנית מיקרוסופט הודיעה היום (שלישי) כי הסמארטפון המוזל שלה - Microsoft Lumia 640 יימכר תמורת 39 דולרים (151 שקלים). הקאץ': המכשיר נעול רק לרשת AT&T

(צילום: אתר רשמי)

צעד נואש או מבצע סטנדרטי? ענקית התכנה האמריקנית מיקרוסופט הודיעה היום (שלישי) כי הסמארטפון המוזל שלה - Microsoft Lumia 640 יימכר תמורת 39 דולרים (151 שקלים), הקאץ' הוא שהמכשיר אמנם נמכר על ידי החברה באתר האינטרנט הרשמי שלה, אך הוא יהיה נעול רק לרשת AT&T האמריקנית, אם כי ניתן לשנות את ההגדרות בארץ.

לא ברור אם מדובר בצעד נואש של הענקית שמנסה להיכנס גם לתחום המובייל שם היא מפגרת אחר המתחרות, כשלצורך כך היא רכשה את ענקית הסלולר הפינית לשעבר נוקיה ושינתה את שמה למיקרוסופט לומיה, מה שלא ממש סייע לה לחדור לשוק בו נוקיה הפסידה מזמן. או שמא מדובר במבצע "סטנדרטי" כנהוג לפני תקופת החגאות בארה"ב.

בכל מקרה מדובר ללא ספק בדיל משתלם שכן המכשיר שעלותו 150 שקלים בלבד מציע מסך בגודל 5 אינצ' עם רזולוציית HD, יחד עם מעבד מרובע הליבות במהירות 1200 MHz, סנאפדרגון 400 הסטנדרטי אך סביר, וזיכרון RAM בנפח 1 GB ואחסון בנפח 8 GB.

המכשיר כולל מצלמה אחורית עם חיישן ברגישות של 8 מגה פיקסל ומצלמת סלפי באיכות 1 מגה פיקסל, כשהמכשיר כולל סוללה בנפח 2,500 מיליאמפר. בסך הכל מדובר ככלה הנראה בטלפון בעל התמורה הגבוהה ביותר ביחס למחיר. לנוט נותר רק להצטער על כך שנכון לעתה המכשיר זמין לרכישה רק בארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר