התקיפה החמורה • בלעדי ל"כיכר השבת"

הרב זמיר כהן: "מילים מסוגלות להרוג, לא פלא שבאו עם סכין"

לאחר התקיפה החמורה נגדו בסיום שיעור, מאשים הגאון רבי זמיר כהן, בשיחה עם "כיכר השבת" את ההסתה נגדו ומבהיר כי ימשיך בהרבצת תורה. בסביבת הרב אמנון יצחק מכחישים כל קשר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב זמיר כהן (צילום: הידברות)

"צריך להמשיך להרביץ תורה אבל נצטרך לצאת עם שמירה בימים האלה", כך אומר הגאון רבי זמיר כהן, מגדולי מחזירי התשובה ונשיא 'הידברות', בשיחה עם "כיכר השבת" לאחר שהותקף אמש (שלישי) בסיום שיעור שמסר בבית הכנסת 'היכל דוד' בתל אביב.

כבר אתמול האשימו בארגון 'הידברות' את הרב אמנון יצחק בהסתה נגד הרב זמיר כהן. לדבריהם, במרכז ההסתה היה הכינוי שהדביק הרב יצחק על הגאון רבי זמיר כהן: "פלסטיני".

מנגד, בסביבתו של הרב יצחק הכחישו ואמרו: "אנו בוחלים בכל אלימות ואין שום קשר אלינו בעניין זה, מן הסתם יתברר שהמתלוננים תקפו את המותקפים".

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר הגאון רבי זמיר כהן: "עצוב שמגיעים למקום כזה. בעקבות הסתה שהוא מכריז ברבים שמדובר ב"פלסטיני", אז אני לא אתפלא שאנשים שמאמינים לכל מילה שיוצאת מפיו מבינים שאני פלסטיני ובאים עם סכין ומנסים לדקור את הפלסטיני הזה".

"כבר אמרו בעבר שמילים מסוגלות להרוג - ובפרט אדם שיש אנשים שמושפעים מהקו התקיף והאלים שלו לאורך כל הדרך, אז לא פלא שבאו עם סכין ומי יודע מה תכננו הלאה".

הגר"ז כהן מדבר על הפחד מתקיפות נוספות ואומר: "אני לא חושב שצריך לחשוש, צריך להמשיך להרביץ תורה אבל נצטרך לצאת עם שמירה בימים האלה".

הרב זמיר כהן חוזר לרגעים בהם הגיע התוקף והטיח את הקסדה על הרכב בו נסע: "כשהיינו ברכב, הגיע אדם עם קסדה של אופנוע, הוא הטיח את הקסדה לפחות פעמיים על השמשה של הרכב, אם הוא היה מצליח אני לא יודע אם הנהג היה נשאר בחיים, כשראיתי אותו בפעם הראשונה ובפעם השניה, היינו בסכנת חיים, נס שהנהג הצליח להתניע ולברוח".

"כשראיתי את האלימות, הבנתי עד כמה המצב באמת היה מסוכן", מוסיף בכאב הרב זמיר כהן.

מהמשטרה נמסר הבוקר כי "מהומה בבית הכנסת ברחוב מרגולין בתל אביב הביאה למעצרם של ארבעה חשודים בגין תקיפה וקטטה במקום ציבורי".

"מדובר בדרשה שניתנה ע"י אחד הרבנים אשר ככל הנראה לא מצאה חן בעיני חסידיו של רב אחר ואלו בסיום הדרשה גידפו את נותן הדרשה ואף תקפו אותו", מסבירים במשטרה.

עוד נמסר כי "שוטרי תחנת שכונות שהוזעקו למקום עצרו ארבעה חשודים בשנות העשרים לחייהם תושבי צפת, בני ברק ושניים מהם מירושלים. החשודים יובאו הבוקר לביהמ"ש השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם".

מטעם הרב אמנון יצחק נמסר: "דבריו של הזמיר שפער פיו נגד גדול המחזירים בתשובה ואמר לא לשמוע אותו ולמחות בו וכו גרמה לחציית קו אדום ומבטאת את קנאתו ברב אמנון יצחק וכידוע שמשמש במקרים אלה כשופרם של ש"ס ששלחו אנשים לבית שמש עם גז פלפל לרסס את הרב אמנון יצחק והמשטרה לא עצרה איש והעולם לא הזדעזע כלל למרות התקפה ברוטלית של למעלה ממאה איש". לשון התגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר