עצור נוסף בחשד לתקיפת הבדואי שנחשד כמחבל בקריית גת

המשטרה עצרה הבוקר אדם נוסף, בחשד למעורבות בתקיפתו של הבדואי שנחשד כמחבל בפיגוע הדקירה במוצ"ש בקריית גת. היום יובא העצור מאמש לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הבדואי בבית החולים (צילום: נתוך ynet)

המשטרה עצרה הבוקר (רביעי), חשוד נוסף בגין מעורבות בתקיפת תושב שגב שלום במוצאי שבת האחרונה, לאחר פיגוע הדקירה בקריית גת.

התקיפה התרחשה לאחר פיגוע הדקירה שבו נפצעו כמה בני אדם בהם דמות חרדית מוכרת בעיר, אזרחים חשדו בבדואי כמחבל והחלו להכותו עד לפציעתו.

האזרח שנעצר הבוקר בחשד לביצוע המעשה, נעצר לאחר שאמש נעצר אזרח אחר בגין מעורבותו. היום המשטרה צפויה לבקש להאריך את מעצרו של העצור הנוסף.

הבדואי - סלאם, עובד כמאבטח בחודשיים האחרונים בעיר קריית גת, ובמוצאי שבת היה אמור להתחיל את עבודתו בחברת אינטל. בדרכו לעבודה נתקל בזירת הפיגוע. אזרחים שחשדו בו כי ביצע את הפיגוע החלו לתקוף אותו עד לבוא השוטרים.

"אמרתי להם 'אני לא המחבל', אבל הם המשיכו לדקור שוב ושוב הרבה זמן. שוטר ואזרח נוסף עצרו אותם, זה נמשך בערך חמש דקות", הוא שחזר.

למרות שהותקף, הוא מבין את האזרחים: "לא הייתי רוצה שיענישו את אלה שפגעו בי, המחבל עשה להם משהו רע, אפשר להבין אותם. בקריית גת מכירים אותי. יש בעיר מכולת שאני תמיד מגיע אליה ושותה קפה עם בעל המכולת. יש לי גם הרבה חברים יהודים בעיר".

כמו היהודים גם הוא חושש לצאת לרחובות מאז החל גל הטרור,"בימים כאלה אני מפחד להסתובב, אני לא יוצא כמעט מהבית, ממש מפחיד להסתובב ברחובות. יש לי ילדים קטנים והם לא יודעים על מה שקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר