"תוצאות של ההסתה"

זעזוע בערד: רגל של חזיר בבית הכנסת של חסידות גור

הבוקר הניחו אלמונים רגל של חזיר בפתח בית הכנסת החדש של חסידות גור בערד, עליו התנהל מאבק משפטי • עסקנים בעיר מאשימים: "תוצאות של ההסתה המקומית של ראש העיר" (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רגל החזיר בכניסה לבית הכנסת (צילום: באדיבות המצלם)

זעזוע: בשעות הבוקר (רביעי) הניחו אלמונים רגל של חזיר בפתח בית הכנסת החדש של חסידות גור בערד. על השליטה בבית הכנסת התנהל מאבק משפטי ארוך במשך מספר חודשים כאשר בסופו של דבר פסק בית המשפט כי הנכס שייך לחסידות.

עסקנים בעיר אומרים ל"כיכר השבת" כי מדובר בשפל חדש אליו יורדים אלו המסיתים כנגד הציבור החרדי.

ראש הישיבה של חסידי גור בערד ומי שמנהל את המאבק המשפטי של החסידות צבי ביאליסטוצקי סרב להגיב אולם עסקנים מקומיים אומרים ל"כיכר השבת" כי מדובר ב"תוצאות של ההסתה המקומית של ראש העיר".

רגל החזיר בכניסה לבית הכנסת

במכתב ששיגרו מהמזכירות של ראש הישיבה לראש העיר נכתב כי בהשראת ההסתה של ראש העיר ניסים בן חמו והיועץ המשפטי של העירייה, רגל חזיר הונחה בפתח בית המדרש החדש ברחוב התעשייה 4 בערד.

"ההסתה מתסיסה וגורמת לערד להיות חבית אבק שריפה שאיש לא רוצה לגור בה. מחירי הדירות צונחים מיום ליום והם הזולים בארץ. ראו נא מה גורמת ההסתה של ראש העיר החדש. המלחמה והמאבק של ראש העיר נגד הציבור החרדי גורמת לאווירה העכורה בעיר שרגל החזיר היא אחת מתוצאותיה", הם מאשימים.

התלונה במשטרה

יצויין כי ביאליסטוצקי השיג כמה בתי כנסת עבור הציבור החרדי בעיר במהלך השנה האחרונה זאת למרות התנגדות העירייה.

יהושע אשכנזי, דובר העירייה, מסר ל"כיכר השבת" בתגובה כי "כל הטענות משוללות כל יסוד. אין לעירייה שום קשר לדבר. אתמול נערכה ישיבת מועצת העיר בה ראש העיר גינה כל מעשה שכזה. ראש העיר ביקש ממפקד תחנת המשטרה לחקור את הנושא ולמצוא את האשמים בתקווה שימוצה עימם הדין".

מהמשטרה נמסר כי הם מתייחסים "באופן חמור ביותר לאירוע ולשם כך יופעלו אמצעים שונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר