בקרוב בירושלים: מצלמות יחלקו דו"חות חניה

ועדת המכרזים בעירית ירושלים אישרה את הפעלת מיזם בו ינתנו דו"חות על עבירות חניה שיקלטו באמצעות מספר מצלמות וידאו, נייחות וניידות שיפרסו במקומות שונים ברחבי העיר (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

"פקח, אני פורק סחורה" כבר לא יעזור: מצלמות שיוצבו ברחבי ירושלים יאכפו עבירות חניה ויפיקו דו"חות עבור העירייה.

ועדת המכרזים בעירית ירושלים, בראשות יו"ר סיעת "יהדות התורה", אליעזר ראוכברגר, אישרה השבוע את הפעלת המיזם הדומה לזה שקיים בתל אביב, לפיו ינתנו דו"חות על עבירות חניה שיקלטו באמצעות מספר מצלמות וידאו, נייחות וניידות, שיפרסו במקומות שונים ברחבי העיר.

למכרז ניגשו שלוש חברות, מי שזכתה בהפעלת המיזם החדש, בעלות של כ-2.5 מיליון שקלים, הינה חברת "סייפר פלייס" שמפעילה שירות דומה בתל אביב.

בעירייה אומרים כי המיזם יפעל בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל. בשנה הראשונה כפיילוט במספר אזורים מצומצם של מקומות מועדים לעבירות חניה בהם העבירות מסכנות את התנועה והולכי הרגל ואף גורמות לתאונות דרכים, ובשנים הבאות יורחב לאזורים נוספים ברחבי העיר, בהתאם לתוכנית של אגף החניה בעירייה.

במהלך הדיון בוועדת המכרזים, הובהר כי בשלב זה לא יצומצם מערך פקחי החנייה, אך עם סיום הפיילוט והפעלתו בצורה נרחבת יותר, יופחת מספר הפקחים העירוניים.

יו"ר ועדת המכרזים, אליעזר ראוכברגר, ציין בדיון כי מדובר במיזם חשוב ביותר, אשר מלבד העובדה שבעתיד יחסוך בכוח אדם ויביא להתייעלות באופן הפעלת פקחי העיריה, הוא יסייע גם להפחתת תאונות דרכים הנגרמות בשל חניה בלתי חוקית, ולצמצם פגיעות בנפש וברכוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר