צפו בווידאו

ליצמן במתקפה נגד שלח: "אתה רוצה לריב, לא בודק נתונים"

שר הבריאות יעקב ליצמן תקף את ח"כ עופר שלח שטען כי הנציגים החרדים לא ביקרו פצועים בצוק איתן. "זה מה שאתה רוצה, לריב, דם?" שאל ליצמן, "אני הלכתי לבקר וגם כל חבריי" (חדשות,ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90. וידאו: ערוץ הכנסת)

ליצמן נגד שלח: השר יעקב ליצמן עלה היום (רביעי) לדוכן הנואמים במליאת הכנסת ויצא במתקפה חריפה נגד יו"ר סיעת 'יש עתיד' ח"כ עופר שלח: "זה מה שאתה רוצה, לריב, בדם?".

ליצמו התייחס לטענות, שלדבריו, העלה ח"כ שלח במליאת הכנסת ולפיהן חברי הכנסת לא ביקרו בבתי החולים בזמן מבצע 'צוק איתן'.

ליצמן פתח ואמר: "אני חייב להגיב על דברים חמורים של חבר הכנסת עפר שלח במליאה, לפני יומיים, בלילה, כאשר הוא אמר, שהוא מוחה על כך, שאף אחד מחברי הכנסת והנציגים הציבוריים לא ביקר את הפצועים בבתי החולים ב"צוק איתן". אני חייב להגיד לך אדוני, שכל חבריי ביקרו, ואני אישית ביקרתי את הפצועים בכל בתי החולים, על אף שהייתי באופוזיציה".

"אני חייב להגיד לך" המשיך ליצמן את דבריו הקשים נגד שלח: "שאת מי שראו בבתי החולים, ראו את כל ארגוני ההצלה, המתנדבים במד"א וגם איחוד הצלה, גם ארגוני הצלה למיניהם וגם זק"א. איך אתה מעז להגיד, להכתים, בגלל פוליטיקה שלך על חוק מסוים כאן? סתם פופוליזם".

"זה מה שאתה רוצה, לריב, בדם? ב"צוק איתן" לא ביקרנו? אני ברחתי מטילים מכל מיני מקומות, באשקלון, בבאר שבע, אתה אומר לי שלא ביקרתי? וחברי, כל חברי הכנסת? אז לפני שאתה מדבר, אנא תבדוק אם הנתונים אמתיים או לא אמתיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר