בניגוד להמלצות הצבא

משרד רה"מ: לא נאפשר מתן נשק לפלסטינים ושחרור אסירים

במשרד ראש הממשלה הבהירו כי בניגוד להמלצות הדרג הצבאי, לא יאשרו מתן נשק לפלסטינים ושחרור אסירים. לגבי ההמלצה למתן אישורי בניה הבהירו כי זה מותנה בהסכמה לבניה בהתנחלויות (ארץ)

(צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

גל טרור: במשרד ראש הממשלה יוצאים נגד ההמלצות של הדרג הצבאי למתן הקלות לפלסטינים ומבהירים כי לא יאפשרו מתן נשק ושחרור אסירים.

גורם צבאי בכיר אמר אמש, כי במערכת הביטחון המליצו בישיבות הקבינט להעניק שורת הקלות לרשות הפלסטינית, צעד שיוביל לדעתם להרגעת גל הטרור.

ההמלצות כוללות, אישור אספקת נשק ותחמושת לגורמי הביטחון ברשות הפלסטינית, שחרור אסירים, אישור נרחב של היתר עבודה והקלות במעבר סוחרות.

במשרד ראש הממשלה הבהירו, כי לא תאושר העברת נשק או שחרור אסירים, אישורי הבנייה לפלסטינים יותנו באישור בינלאומי לבנייה בגושי ההתנחלויות, והיתרי העבודה ימשכו לפי המלצות מערכת הביטחון.

אמש אמר הגורם הבכיר כי גל הטרור שהביא לרציחתם של 22 בני אדם הוא, "התקוממות מוגבלת, שבה המערכת הפלסטינית חותרת לשינוי המצב הקיים".

הוא הוסיף: "להערכתי, חודש של שקט יכול להביא לדעיכה אל האופציה השנייה, שהיא התפרצות מחודשת, שתוביל אותנו להתקוממות נרחבת. אנחנו כעת בממוצע של 15 מוקדי הפרות סדר ביום חול ו-40 בסופי שבוע, שבכל אחד מהם יש בין עשרות למאות מפגינים. אבל זה יכול להפוך ל-20 או ל-200 אלף מפגינים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר