היום: החתונה המרגשת של בת הנרצח שרה ליטמן

היום בערב תתקיים חתונתה של שרה ליטמן עם אריאל בגל, בתו של הרב יעקב ליטמן ואחות של נתנאל הי"ד, שנרצחו לפני כשבועיים בפיגוע טרור. החתונה תתקיים בבנייני האומה ופתוחה לציבור (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
בני הזוג (צילום: באדיבות המשפחה)

מאבל לשמחה: אלפי בני אדם צפויים להשתתף היום (חמישי), בחתונתה של שרה תחיה ליטמן, שאביה יעקב הי"ד נרצח בפיגוע יחד עם בנו נתנאל הי"ד בעת שהיו בדרכם ל"שבת חתן" של שרה.

החתונה של תחיה עם אריאל בגל, תתקיים הערב בבנייני האומה בירושלים. החופה תחל בשעה 19:00 בערב והחל מהשעה 22:30 ייפתח אולם נוסף לטובת הציבור הרחב, שעל פי הערכות יגיע בהמוניו מכל רחבי הארץ כדי לשמח את הזוג.

בהודעה שמסרו בני משפחת ליטמן עם החלטתם להזמין את הציבור נכתב: "אל תשמחי אויבתי לי כי נפלתי קמתי. בעזרת השם חתונתנו תתקיים ביום חמישי י"ד בכסלו 26 בנובמבר בבנייני האומה. כל עם ישראל מוזמן לקום עמנו מעפר ולשמוח בשמחתנו".

כזכור, ביום שישי לפני כשבועיים סמוך לשעה 15:00 פתח מחבל פלסטיני באש לעבר רכב המשפחה שנסע על יד הישוב עתניאל בדרכם לשבת החתן, מהירי נרצחו אב המשפחה יעקב ובנו נתנאל בן ה-18, מתנדב במד"א. אם המשפחה ושני ילדים נוספים נפצעו באורח קל מהירי ושוחררו לאחר זמן קצר.

יום לאחר מכן עצרו לוחמי צה"ל יחד עם השב"כ את שאדי אחמד מטאוע, בן 28 תושב העיר חברון, שמזוהה עם ארגון ה"ג'יהאד אסלאמי". החשוד נעצר בביתו בעקבות דיווח שמסר אביו (עת הגיע למחסום צבאי), אודות כך שבנו הוא זה אשר ביצע את הפיגוע.

מחקירה ראשונית בשב"כ עלה כי המפגע סיפר לאחיו מג'די כי ביצע את פיגוע הירי בדרך לסמוע. האח מג'די מיהר לעדכן את אביו והשניים, שחששו כי בעקבות מעשיו של שאדי ביתם יהרס, החליטו להסגירו לידי ישראל. כאמור, החשוד נעצר בביתו וכבר בחקירתו הראשונית בשב"כ מסר אודות מעורבותו בפיגוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר