חתונת היתומה

אריה דרעי לחברי הכנסת: "הגיעו היום לחתונתה של הכלה שרה ליטמן"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, פנה לחברי הכנסת ממפלגתו וביקש מהם להשתתף הערב בחתונתה של שרה תחיה ליטמן, שאביה ואחיה נרצחו בפיגוע. "זו חובה יהודית ממעלה ראשונה", אמר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: כיכר השבת)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי קורא הבוקר (חמישי), לחברי הכנסת ממפלגתו: "הגיעו היום לחתונתה של הכלה שרה ליטמן", שאביה ואחיה נרצחו בפיגוע ביום שישי לפני כשבועיים.

דרעי ביקש היום מחברי הכנסת לבוא ולקחת חלק בחתונתה של הכלה שרה ליטמן שתתקיים הערב בבנייני האומה בירושלים.

בהודעת השר דרעי לחברי הכנסת נאמר: "זו חובה יהודית ממעלה ראשונה לבוא ולשמח את הזוג הצעיר, נוכח הטרגדיה הקשה שפקדה אותו בעת שמחתו ועל כן הורה לנציגי תנועת ש"ס לעשות כן, כחלק מהבעת השתתפות בצער ובשמחה".

יצוין כי החתונה של שרה תחיה עם אריאל בגל, תתקיים הערב בבנייני האומה בירושלים. החופה תחל בשעה 19:00 בערב והחל מהשעה 22:30 ייפתח אולם נוסף לטובת הציבור הרחב, שעל פי הערכות יגיע בהמוניו מכל רחבי הארץ כדי לשמח את הזוג.

בהודעה שמסרו בני משפחת ליטמן עם החלטתם להזמין את הציבור נכתב: "אל תשמחי אויבתי לי כי נפלתי קמתי. בעזרת השם חתונתנו תתקיים ביום חמישי י"ד בכסלו 26 בנובמבר בבנייני האומה. כל עם ישראל מוזמן לקום עמנו מעפר ולשמוח בשמחתנו".

כזכור, ביום שישי לפני כשבועיים סמוך לשעה 15:00 פתח מחבל פלסטיני באש לעבר רכב המשפחה שנסע על יד הישוב עתניאל בדרכם לשבת החתן, מהירי נרצחו אב המשפחה יעקב ובנו נתנאל בן ה-18, מתנדב במד"א. אם המשפחה ושני ילדים נוספים נפצעו באורח קל מהירי ושוחררו לאחר זמן קצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר