בכורה: השיר שנכתב למשפחת ליטמן-בייגל

נער הפלא דניאל לוי מקדיש באלבום הבכורה שלו 'קדוש קדוש' שיר לבני הזוג ליטמן&ביגל. האזינו ל"בואי בשלום", שילווה את בני הזוג בחייהם החדשים (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עטיפת הסינגל (יח"צ)

אחרי שני סינגלים יוצא נער הפלא דניאל לוי (14) באלבום בכורה 'קדוש קדוש', לוי כזכור התגלה וזכה במקום הראשון בתחרות 'קול הנערים' במסגרת התוכנית מוצ"ש חי בהגשת מנחם טוקר ברדיו קול חי.

דניאל הינו בחור ישיבה השוקד על לימודו יומם וליל ואינו חפץ להתפרסם בשלב זה, אך מאוד חשוב לו לשמח מחד ולרגש מאידך את מאזיניו, ולכן הוכנסה בסוד העניינים חברת "גל-פז" שלקחה על עצמה את הפצת האלבום ומכירתו ב-30 ₪ בלבד.

באלבום תמצאו לחנים שמחים לצד לחנים מרגשים, חדשים לצד ישנים, וכולם בביצוע מתוק ומלטף בקולו הזך של דניאל, בין השאר גירסה מחודשת לדואט שלו עם הזמר קובי ברומר לשיר "שפכו דמם", וכמובן הפינאל'ה של האלבום הביצוע המיוחד לשיר "כד יתבין" שהביא אותו אל הניצחון בתחרות 'קול הנערים'.

בעקבות חתונתם של בני הזוג ליטמן&ביגל, ביקש דניאל גם הוא לקחת חלק בשמחה ולתת להם מתנה, והוא מקדיש להם את השיר "בואי בשלום", חידוש מעניין ותוסס לשיר הכל-כך מוכר והידוע של יעקב שוואקי, ובעיבוד מיוחד של מעבד האלבום עדי נתנאלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר