סיכום חדשות השבת

בן 16 דקר שוטר מג"ב בנהריה, סוכל פיגוע באזור שכם

מחבלת ניסתה לבצע פיגוע במחסום בקעות באזור שכם. הכוחות עצרו אותה במקום. בנהריה דקר בן 16 שוטר מג"ב. לא ברור האם מדובר באירוע פלילי או לאומני. נשיא טורקיה כמעט התנצל בפני רוסיה (חדשות)

חיילים בנהריה (צילום: Basel Awidat/Flash90)

סיכום חדשות השבת: מחבלת ערביה הגיעה הבוקר (שבת) למחסום בקעות שבאזור שכם במטרה לרצוח חיילי צה"ל המוצבים במקום. המחבלת נעצרה קודם שהצליחה לבצע את זממה על ידי הכוחות במקום. היא הועברה לחקירה. אין נפגעים בקרב הכוחות.

נער בן 16 מנהריה דקר אמר שוטר מג"ב. לטענת הנער, הדקירה הינה על רקע פלילי, זאת לאחר שבינו לבין השוטר התפתח ויכוח. עם זאת, ייתכן כי האירוע, שתועד מצלמות אבטחה, הינו על רקע לאומני, זאת מאחר ולא נראה שהיה קשר מוקדם בין השניים והם לא נראו משוחחים לפני הדקירה.

השוטר מאושפז במרכז הרפואי לגליל בנהריה. מצבו מוגדר קל ויציב. מבית החולים נמסר כי הוא ישוחרר ככל הנראה כבר ביום ראשון. הנער הדוקר נחקר על ידי שירות הביטחון הכללי, והחשש כי מדובר בפיגוע טרם נשלל. הערב יובא החשוד להארכת מעצר בבית המשפט השלום בחיפה.

האם נשיא טורקיה רג'יפ טאיפ ארדואן יתקפל ויתנצל בפני רוסיה? על פי דברים שאמר השבת נראה שהוא בדרך הבטוחה לשם. "המקרה העציב אותי מאוד. הלוואי שזה לא היה קורה, אבל לרוע המזל זה קרה. אני מקווה שזה לא יקרה שוב", אמר ארדואן בעצרת תמיכה באליקסיר במערב המדינה.

מדובר בדברים מרוככים בהרבה מאלה שאמר במשך השבוע החולף, אז אמר כי אין לטורקיה על מה להתנצל וכי דווקא רוסיה אמורה להתנצל בפני טורקיה על חדירה לשטח האווירי שלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר