סערה במוסד

דיווח: המועמד של נתניהו לראשות המוסד: מפקד חייל האוויר לשעבר

בינואר יפרוש ראש המוסד מתפקידו וראש הממשלה נתניהו בוחן את המועמדים להחלפתו, בהם שלושת המשנים לראש המוסד בשנים האחרונות, אלא שהוא מעדיף את אלוף במיל' עידו נחושתן (ארץ)

(צילום: גדעון מרקוביץ' - פלאש90)

סערה במוסד: בתחילת השנה האזרחית, יסיים ראש המוסד תמיר פרדו את תפקידו ובימים אלו בוחן ראש הממשלה בנימין נתניהו את המועמדים להחליפו, אלא שהבוקר נחשף ב"ידיעות אחרונות", כי נתניהו מעדיף מועמד חיצוני לתפקיד.

על פי הדיווח, נתניהו מעדיף את מפקד חייל האוויר לשעבר האלוף (במיל') עידו נחושתן, על פני שלושת המועמדים שגדלו במוסד - יוסי כהן היועץ לביטחון לאומי, רם בן ברק מנכ"ל המשרד לעניינים אסטרטגים ונ' המשנה לראש המוסד הנוכחי.

במוסד זועמים על הרצון למנות מישהו מבחוץ. גורם בכיר אמר: "אם זה נכון - זו חוצפה ושערורייה. סטירת לחי בפרצופנו, עם כל הכבוד לנחושתן, יכולות הניהול המוכחות שלו, כהונתו המוצלחת בחיל האוויר והשתייכותו למשפחה הלוחמת, הוא אינו מכיר לפחות 99% מהפעילות של המוסד".

הוא הוסיף, "קשה להבין מדוע יפסול ראש הממשלה מועמדים שהוא עצמו סבור שהם מתאימים לתפקיד, שגדלו בארגון, פיקדו בו על מבצעים ועל מערכות ושירתו בו עשרות שנים, מכירים אותו לפני ולפנים, ויעדיף על פניהם גורם חיצוני שמה לו ולפעילות החשאית שאנחנו מנהלים?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר