ראש הממשלה נתניהו מבהיר: "לא נעביר מטר אחד לפלסטינים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר בישיבת שרי הליכוד לדיווחים על תכנית נסיגה מהשטחים ואמר כי לא יעביר לפלסטינים אף מטר. "מה שמניע את הטרור זו התנגדות לקיום ישראל" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלכס קולמוויסקי - פלאש90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מצהיר הבוקר (ראשון), בפתח ישיבת שרי הליכוד "שרינו", כי ישראל לא תעביר שטחים לרשות הפלסטינית: "לא תהיה שום העברת שטחים לפלסטינים. לא 40 אלף דונם, לא עשרת אלפים ואפילו לא מטר אחד".

נתניהו אמר את הדברים, לאור הפרסומים בסוף השבוע כי במשרד ראש הממשלה מגבשים תכנית לנסיגה בתמורה לשקט.

אחרכך, בפתח ישיבת הממשלה התייחס נתניהו להחלטת האו"ם להכיר במדינת ישאל כמדינת היהודים: "אנחנו מציינים היום את כ"ט בנובמבר. היום לפני 68 שנים, בכ"ט בנובמבר, החליט האו"ם להכיר במדינה יהודית בארץ ישראל, החלטה שקדמה להקמתה של מדינת ישראל. למחרת, היישוב היהודי עמד תחת התקפות רצחניות גוברות, וכמובן, כמו אז גם היום, אנחנו ממשיכים להילחם בטרור. הטרור הזה מלווה אותנו קרוב ל-100 שנים, ואנחנו ניצחנו אותו פעם אחר פעם - אנחנו ננצח אותו גם הפעם".

לדבריו: "מה שמניע את הטרור הזה זו ההתנגדות לקיומה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי בגבולות כלשהם, ומה שמצטרף להתנגדות הזאת זה ממד של אסלאם קיצוני שמכה היום ברחבי העולם: בפאריס, בלונדון, במדריד, במאלי - שם כמובן אין התנחלויות ואין שטחים אלא יש כאן וגם שם התנגדויות בסיסיות לעצם קיומן של הישויות הללו, של חברות חופשיות עצמאיות ודמוקרטיות".

"אנחנו עומדים על זכותנו לחיות במדינה יהודית ודמוקרטית. מדינה יהודית כמדינת הלאום של עמנו, מדינה דמוקרטית, מדינה שמכבדת את כל אזרחיה, בלי הבדל דת, גזע ומין".

ראש הממשלה התייחס לחוק הלאום אותו הוא רוצה לקדם: "אנחנו דבקים בהעברת חוק הלאום שיסדיר בצורה ברורה את היותה של ישראל מדינה יהודית ודמוקרטית, מדינת הלאום של העם היהודי. במסגרת זו, הדיונים שהבטחנו לקיים יתחילו השבוע, בראשותו של יו"ר הקואליציה ח"כ צחי הנגבי. אנחנו מתחילים לקדם את חקיקת חוק הלאום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר