כך החרדים משיגים את מחירי הביטוח הכי זולים

בעלה של חברתי חלה בסרטן והחלים, אבל אז התברר שהוא חייב השתלת כלייה. למרבה המזל, הוא היה מבוטח ב"גפן בס"ד ביטוחים" שארגנו לו תורם מתאים תוך זמן קצר. זו לא עוד סוכנות ביטוח, זו סוכנות שמכירה אותנו לפני ולפנים (פרסומת)

שושי מילר | מקודם |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אם התלבטתם פעם אם לעשות ביטוח בריאות, כדאי לכם לקרוא את הכתבה המרתקת הזו. האמת? אותי לא צריך לשכנע יתר על המידה, הספיק לי לקרוא כי משרד הבריאות צופה כי אחד מכל שלושה ישראלים יחלה בסרטן כדי להבין שהטיפולים היקרים להחריד שאכן יעילים במחלה הנוראה הזו לא יהיו זמינים בסל הבריאות.

אחרי שהשתכנעתי כי ביטוח בריאות הוא לחלוטין לא מותרות בעידן שלנו, עמדתי מול היצע מטורף של חברות ביטוח שמציעות מגוון אדיר של כיסויים ותוכניות, רק השוואת המחירים גזלה ממני אחר צהריים שלם. בקיצור, כאב ראש כאב ראש.

אחרי אין ספור טלפונים חסרי תועלת, החלטתי לפנות למקור הטוב ביותר, חברים ובני משפחה. מתברר כי המלצות ממכרים טובות עשרות מונים על שעות של השוואת מחירים. חברה טובה סיפרה לי על הניסיון הנפלא שהיה לה עם 'גפן בס"ד ביטוחים'. בעלה חלה במחלה הארורה שתקפה אותו בריאותיו לא עלינו. בתהליך מרגש שכולו מלא השגחה פרטית, ביטחון ואמונה הוא היה לבודדים שמחלימים ממחלת הסרטן במקום זה. אך לא ארכו ימי השמחה ולבני המשפחה התברר כי הטיפולים הקשים במחלה הארורה גרמו לכשל רב מערכתי שגרם בסופו של דבר לקריסת הכליות.

"נכנסו לחרדות של ממש, התחילו לרוץ לי בראש תסריטים של רמקול שעובר בשכונה ומודיע על מצבו הקשה של בעלי, לא היה בי כוח ואנרגיות להתמודד שוב עם מחלה קשה, בפרט שידעתי עד כמה קשה להשיג השתלת כליה פה בארץ, ולהזקק לקופות הצדקה ממש לא רציתי" מספרת חברתי.

בצר לה, פנתה חברתי לבדוק את פוליסת הביטוח שרכשו דרך 'גפן בסד ביטוחים', היא לא האמינה כי משם תבוא הישועה. מה הופתעה אם כן, כששוחחה עם נציגת השירות החביבה שהבהירה לה שחברת הביטוח תממן להם הטסה רפואית לחו"ל, למרכז השתלות, וכי חברת הביטוח תישא בהוצאות העצומות.

"הם היו שם בשבילנו באופן אישי ופרטני לאורך כל הדרך", מספרת חברתי, "ולאחר זמן קצר, כמעט בלי צורך לעבור דיאליזות כואבות, לבעלי נמצא תורם והיום, לאחר תקופה ארוכה של סבל רב הוא מהלך כאחד האדם, ואנו, שלא כאחרים נותרנו על הרגלים בלי להיכנס למשבר כלכלי של ממש".

'גפן בסד ביטוחים', אינה סתם עוד סוכנות ביטוח, היא מכירה את המגזר החרדי לפני ולפנים, את בעיותיו ואת צרכיו ולכן היא מובילה בהצלחה את שוק הביטוחים החרדי שנים רבות. מלבד השירות המיוחד המתאים לציבורי החרדי והדתי, החברה מספקת את שירותי הביטוח במחירים זולים במיוחד בשל הנחות מיוחדות שמושגות אך ורק עבור הציבור החרדי.

אודות גפן בסד ביטוחים

תכניות ביטוח הבריאות של "גפן בס"ד ביטוחים" מיועדת לתת לך ולבני משפחתך מענה למגוון שירותים רפואיים מתקדמים אשר אינם נכללים (או כלולים באופן חלקי) בסל השירותים של מערכת הבריאות הציבורית.

בנוסף, בגפן "בס"ד ביטוחים" תטופל ע"י נציגי גפן ויחד עמך, נבחר ונרכיב עבורך בקפידה את תכנית ביטוח הבריאות המתאימה לך ביותר על פי צרכיך המיוחדים, לפי פוליסות הפרט של חברות הביטוח המובילות בישראל – במטרה להבטיח קבלת שירות זמין מקצועי ואיכותי, ללא תלות בוועדות שונות של קופת החולים.

החשוב מכל - גפן תלווה אותך ותמצא לצדך ברגעים הקשים והחשובים לך – ברגעי האמת. הלו, הרי בדיוק בשביל זה אנחנו מסתייעים בסוכן הביטוח האישי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר