הלקוחות זועמים

השביתה במרפאות השיניים "מכבי דנט" נמשכת: "אמא שלי מתביישת לחייך"

השביתה במרפאות השיניים "מכבי דנט" נמשכת, והלקוחות נאלצים לסתום את הפה. "אמא שלי עובדת במקום מכובד ומתביישת לחייך, הכתרים נופלים" סיפרה מבוטחת שפנתה ל"כיכר השבת". בעקבות פניית "כיכר השבת" למכבי דנט המקרים טופלו. הרשת: "מצרים על כל פגיעה בשירות בגלל השביתה" (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מבוטחים של "מכבי דנט" מתלוננים כי מזה כמה שבועות הם לא מקבלים שירות רפואי ברשת מרפאות השניים מכבי דנט, זאת מאחר שעובדי הרשת פתחו בשביתה לפני כשלושה שבועות ומאז לא מוצע מענה ללקוחות.

אחת המבוטחות שפנתה ל"כיכר השבת" מספרת כי אמה נמצאת באמצע טיפולי שיניים שנמשכים כבר שנתיים והיו אמורים להסתיים בעוד חודשיים: "הפלטה הזמנית מתפרקת, הניתוחים לעקירות ושתלים נדחו בגלל השביתה, הכתרים הזמניים נופלים".

"אמי שילמה מעל 70,000 אלף שקל שמכבי דנט לא מוכנים להחזיר עכשיו כדי שהיא תלך לרופא אחר לסיים את העבודה, אין לנו פתרון. אמא שלי מתביישת בפה שלה. היא עובדת במקום עבודה מכובד ומתביישת לחייך".

גם מ. לקוחת "מכבי דנט" מבני ברק, מספרת כי במהלך השבועות האחרונים ילדיה סובלים בעקבות כך שהטיפולים התקופתיים נדחו והם נותרו עם שתלים זמניים אותם לא מוכנים העובדים השובתים במכבי דנט להחליף. לטענתם, המקרה אינו מוגדר כמקרה חירום.

השביתה אותה פתחו העובדים לפני למעלה משלושה שבועות נערכת על רקע שחיקות בשכרם ועל רקע העובדה כי לטענתם הם אינם זוכים לתשלום עבור חגים כמוגדר בחוק. בנוסף הם מלינים על כך שרופאים מתוגמלים לפי מספר המטופלים שלהם, מה שגורם לכך שבימים ללא מטופלים הרופאים אינם מתוגמלים או מתוגמלים בשכר נמוך מאוד.

מנגד, בהנהלה טענו בחודשים האחרונים כי התאגדות העובדים בהסתדרות הלאומית לא תקפה, כשרק לפני מספר שבועות אישר בית המשפט את התארגנות העובדים, אז פתחו העובדים בשביתה.

ממכבי דנט נמסר בתגובה: "אנו מצרים על כל פגיעה בשירות ובטיפול בלקוחות מכבידנט בעקבות השביתה, עליה הכריזו וועד העובדים וההסתדרות הלאומית. במסגרת זו אנו משקיעים מאמצים רבים להעניק מענה ללקוחות, וכ- 30 מרפאות של מכבידנט ברחבי הארץ פועלות ומעניקות שירות וטיפולי עזרה ראשונה, ביניהן המרפאה ברבי עקיבא בבני ברק והמרפאה בירושלים. בנוסף, מוקד השירות של מכבידנט זמין לפניות והוא אף תוגבר ברופאים לצורך זה. אנו עושים כל שניתן כדי להציע פתרונות למקרים הדחופים, ונערכנו בהתאם להציע פתרונות גם באמצעות שיתוף פעולה עם רופאי השיניים שבהסכם של חברת מגדל".

"כך גם נעשה במסגרת מקרים אלו. מרגע שהם הובאו לידיעתנו, פעלנו לסייע. מנהלת המרפאה של מכבידנט יצרה קשר עם המטופלת, דאגה להרגיע אותה ולהציע לה מענה טיפולי עוד השבוע. חשוב לציין כי הטיפולים הדחופים מקבלים מענה מהיר כבר עתה, וכי העיכוב הקיים כרגע כתוצאה מהשביתה, יקבל מענה עם סיום השביתה".

"לצערנו, השביתה עליה הכריזו וועד העובדים וההסתדרות הלאומית, פרצה ללא הצדקה ובלי שנדונו ההצעות הכלכליות שהגישה הנהלת מכבידנט. מדובר בצעד תמוה ומיותר. מכבידנט חזרה וקראה להסתדרות ולועד העובדים לחזור לשולחן המו"מ, ואנו תקווה כי השביתה תסתיים במהרה".

"כאשר תסתיים השביתה, תיערך מכבידנט לטפל בעיכוב שנוצר ובכוונתנו להרחיב את שעות הפעילות של המרפאות ולעבות את מערך השירותים. בהקשר זה חשוב לציין את פתיחת מרפאת רבי עקיבא בבני ברק, במסגרתה הוכפל כבר עתה גודל המרפאה, אשר יאפשר מתן פתרונות מהירים וטובים ללקוחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר